Ipostazele justitiei

Ipostazele justitiei

32,00 Lei

Colectia: Variae

Recenzie Ipostazele justitiei

Ipostazele justitiei - filosofica, sociala, morala, juridica s.a. - sunt relativ autonome, se pot ignora vreme indelungata in viata sociala sau, in mod inerent, se instituie relatii de complementaritate, interdependenta si interferenta? Justitia prin Drept se configureaza numai din sursele proprii - izvoarele formale ale dreptului - sau, sub semnul „literei si spiritului legii” sunt antrenate multiple componente, de la spiritul epocii, exigentele universale ale dreptului si justitiei, experienta jurisprudentiala sau rigorile argumentative? Care sunt mutatiile cardinale in drept si justitie impuse de procesul globalizarii? Imaginea dreptului si justitiei in mass-media este ea insasi un „ingredient” al deciziilor juridice?

Iata doar cateva interogatii, impreuna cu cateva evocari doctrinare si reflectii aferente, propuse cititorului interesat de lumea juridica, de catre doi autori - Ion Craiovan, profesor universitar, cu preocupari dominante de filosofia si teoria dreptului si Monica Istrate, judecator, preocupat in primul rand de starea jurisprudentei, de factorii teoretici si practici „de presiune” in configurarea deciziei juridice. O carte despre drept si justitie – „actori sociali” implicati in mod decisiv in amplele procese sociale contemporane, sub semnul responsabilitatii pentru lumea de azi si de maine.

Cartea "Ipostazele justitiei" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Ion Craiovan si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Ipostazele justitiei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ipostazele justitiei" este de 32 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-973-127-806-3
Pagini: 296