Invata singur limba italiana cu 4 CD - uri

Editura Niculescu
98,10 Lei
021 316 70 53

Recenzie Invata singur limba italiana cu 4 CD - uri

Socioloaga Giulia pare urmarita de ghinion, iar asta inseamna nenumaratele telefoane cu care o sacaie la serviciu prietenul ei, Stefano. De-ar fi numai asta... Dar asa, pe nepusa masa, incepe sa fie deranjata de telefoane si acasa, caci un necunoscut, Matteo dupa cum avea sa afle ca-l cheama, o asalteaza sistematic pretinzand ca i-ar fi sotie si ca ar cauta-o de un an pentru a o aduce inapoi la cele doua fetite lasate in grija lui. Contrariata, Giulia cauta sfaturile prietenei Laura, dar, din conversatie in conversatie cu acel Matteo, lucrurile par sa se schimbe in relatia celor doi. Laura e contrariata, iar pe Stefano il cuprinde de-a dreptul disperarea... Colac peste pupaza, Giulia ajunge sa plece tocmai la Bologna, pentru a se intalni cu Matteo, dupa ce amandoi ratasera intalnirea la Torino din pricina unui pretins accident al uneia din fetitele partenerului ei de conversatii telefonice (ati ghicit, cei doi nu apucasera sa se vada la fata). Surprizele se tin lant, dar nu numai pentru Giulia, ci si pentru voi, cei care v-ati incumetat sa va apucati de italiana, urmarind o povestioara aproape halucinanta. Iar surpriza va fi aceea ca, pe nesimtite, va veti da drumul la limba... la cea italiana, desigur.
Pentru orice incepator, cursul - structurat in OPT MODULE, a cate CINCI LECTII, urmate de cate o RECAPITULARE DE MODUL ("Intermezzo"), cu texte si exercitii suplimentare - reprezinta metoda ideala de asimilare a limbii, prin intermediul unui captivant miniserial, printre "episoadele" caruia se strecoara peste 400 de exercitii de gramatica, fonetica, si vocabular, sugestii pentru invatare, informatii practice despre limba, tara si oameni (rubricile "Retineti!", respectiv "Italiana autentica!") si un vocabular de peste 1 400 de cuvinte si expresii. Sectiunea ANEXE a volumului ofera: reguli ortografice si de pronuntie, solutii si propuneri de solutii, un compendiu de gramatica, transcrierea dialogurilor si exercitiilor de pe CD-uri si un vocabular italian-roman. Cele patru CD-URI AUDIO includ textele lectiilor si solutiile exercitiilor.

Cartea "Invata singur limba italiana cu 4 CD - uri " a fost publicata in categoria Limbi straine / Italiana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 30.12.2017. A fost scrisa de Beatrice Rovere-Fenati si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Invata singur limba italiana cu 4 CD - uri prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Invata singur limba italiana cu 4 CD - uri " este de 98.1 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Format: carte_cd
Subiecte: Italia

Pret Invata singur limba italiana cu 4 CD - uri