Invata singur Microsoft Office PowerPoint 2003 in 24 de ore

Editura Niculescu
59.95 25.00 Lei

Anul aparitiei : 2006 Num─âr de pagini: 512 ISBN : 978-973-568-999-5

Recenzie Invata singur Microsoft Office PowerPoint 2003 in 24 de ore

Ce ti-ai fi putut dori mai mult decat sa te initiezi si sa devii "zmeu in PowerPoint", chiar cu acela care si-a castigat porecla de "Professor PowerPoint", pe numele lui adevarat Tom Bunzel? Pionier al mediilor digitale pentru PC (avand la activ numeroase prezentari multimedia si animatii inca de dinainte de aparitia lui Windows 95), cu o vasta experienta in directia pachetului Microsoft Office si, in pozitia de instructor, cu o clientela dintre cele mai selecte (MTA Films, Beverly Hills Bar Associaton, Drug Free America Campaign, AMC Trade Shows, Neuroscience Education Institute sau Learning Tree International), profesorul nostru a si publicat si redactat o droaie de carti ("How to Use Ulead DVD Workshop", "Easy Creating CDs and DVDs", "Mac Visual Quick Start Guide PowerPoint 2002/2001", "Digital Video on the PC", respectiv "PC Graphics and Video", "Laptop Buyers Guide", "Computer Upgrade" si "Micro Publishing News"). Ei, uite ca asa ai tu noroc si, desigur, orice ai face in viata (chiar insusitul PowerPoint-ului astuia), o tara de noroc nu strica! Nu te lasa insa pe tanjala si tine-te totusi de cele 24 de "sedinte" propuse de "profesor"!
Cel mai utilizat program de prezentari, de mai bine de zece ani incoace, PowerPoint-ul se prezinta in cartea lui Tom Bunzel ca o aplicatie "bine coapta", in vreme ce tomul insusi se doreste un soi de "carte a cartilor acestui soft", la care sa te intorci oricand, sigur ca vei regasi in paginile ei ceea ce uitasei sau ceea ce, la urma urmelor, nici nu invatasei din din ea (poate fiindca nu te lovisei inca de problema cu pricina). Asa stand lucrurile, in vreme ce pentru neinitiati ea se va constitui intr-un instructaj care, la sfarsitul parcurgerii ei, sa-i faca in stare sa editeze si sa sustina o prezentare simpla, celor mai avansati le va oferi sfaturi si imbunatatiri care sa le permita includerea de "continut substantial" (imagini, diagrame, filme, sunete si animatii), pe baza noilor caracteristici ale PowerPoint 2003 si cu un aport substantial de exemplificari.
Materialul predat in cursul fiecareia dintre cele 24 de ore de PowerPoint este bine "asezonat" cu NOTE SPECIALE (aducand un spor de limpezime asupra procedurilor si conceptelor), numeroase SFATURI (aport de "scurtaturi" pentru eficientizarea muncii si solutii pentru problemele curente), ATENTIONARI (punand in garda in fata capcanelor si ajutand la economisirea de timp si la evitarea complicatiilor) si cu asa-numitele "PAUZE DE CAFEA" (sortite expunerii unor caracteristici speciale, modalitati suplimentare de exploatare a materiei tocmai parcurse), fiind completat in sectiunea finala de un REZUMAT si o serie de INTREBARI SI RASPUNSURI, punctand unele dintre cele mai obisnuite probleme referitoare la subiectul orei cu pricina.

ORA 1 (Creati-va o impresie despre PowerPoint); ORA 2 (Aprofundand PowerPoint); ORA 3 (Crearea unei noi prezentari); ORA 4 (Organizarea cu elemente de planificare si note); ORA 5 (Aplicarea de designuri si scheme de culori); ORA 6 (Tipuri de continut - tabele); ORA 7 (Incepem sa lucram cu diagrame); ORA 8 (Tehnici avansate pentru diagrame); ORA 9 (Imaginea este totul); ORA 10 (Crearea unor scheme interesante); ORA 11 (Sa lucram mai inteligent, nu mai greu); ORA 12 (Personalizarea prezentarii); ORA 13 (Puterea animatiei); ORA 14 (Incredibila bara de instrumente "Drawing" - Desenare); ORA 15 (Crearea propriilor diagrame cu forme automate); ORA 16 (Navigarea prin prezentari); ORA 17 (Inserarea sunetului si a filmelor); ORA 18 (Ultimele pregatiri); ORA 19 (Strategii de prezentare); ORA 20 (Perfectionarea materialelor imprimate); ORA 21 (La scena deschisa); ORA 22 (Prezentarea pe Internet); ORA 23 (Video si multimedia avansate); Ora 24 (Sfaturile si tehnicile expertilor); INDEX.

Cartea "Invata singur Microsoft Office PowerPoint 2003 in 24 de ore" a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / Microsoft Office si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 22.03.2014. A fost scrisa de Tom Bunzel si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Invata singur Microsoft Office PowerPoint 2003 in 24 de ore prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Invata singur Microsoft Office PowerPoint 2003 in 24 de ore" este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Invata singur Microsoft Office PowerPoint 2003 in 24 de ore

Microsoft Office 2007
Steve Schwartz