Introducere in designul de presa

Introducere in designul de presa

Editura Tritonic
30,00 Lei

Recenzie Introducere in designul de presa

Cartea se doreste a fi o initiere in domeniul designului de presa, fiind destinata studentilor si practicienilor aflati la inceput de drum. Construita pe scheletul cursului cu aceeasi tema de la Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii (ID), lucrarea isi propune sa imbine, in masura posibilului, cunostinte teoretice si practice, fiind structurata, astfel, in doua parti: prima trece in revista principalele notiuni si instrumente ale designului de presa, cu exemple din presa autohtona, iar a doua abordeaza o lucrare practica, in cadrul careia se parcurg etapele elaborarii unei publicatii, de la brief la produsul final. Tema propusa – macheta unei reviste saptamanale de petrecere a timpului liber – este rezolvata pas cu pas, textul sectiunii fiind conceput ca un ghid de actiune cu instrumente de lucru, sugestii si recomandari.

Cartea "Introducere in designul de presa" a fost publicata in categoria Mass-media, jurnalism / Massmedia. Jurnalism si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Alexandra Bardan si a fost publicata de editura Tritonic. Se poate cumpara cartea Introducere in designul de presa prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Introducere in designul de presa" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-606-8320-36-6
Pagini: 160