Intre Germania si Germania : Editie cartonata

38,95 Lei

Colectia: BIBLIOTECA POLIROM.Proza XXI

Recenzie Intre Germania si Germania : Editie cartonata

Intre Germania si Germania, jurnalul lui Gunter Grass dintr-un an crucial pentru istoria tarii sale, anul reunificarii celor doua state germane, R.F.G. si R.D.G, este o relatare la cald a evenimentelor din 1990, reflectate in constiinta autorului, dar si o marturie despre activitatea artistica si viata personala a acestuia.

Artist polivalent, membru al SPD, Gunter Grass poarta polemici de pe pozitii ferme, calatoreste, publica, deseneaza, se intilneste cu personalitati ale vietii culturale, cu membri ai numeroasei sale familii si, concomitent, lucreaza la noi proiecte. Paginile din acest jurnal ofera o imagine asupra atelierului creativ al artistului si a felului in care se nasc si se dezvolta povestile cu care Grass a cucerit un public larg in intreaga lume.

„In ansamblu, insemnarile din acest jurnal se impart in doua categorii: in primul rind il avem pe marele scriitor, foarte preocupat de calatorii, de meditatiile asupra valorii sale, de public si de spatiul politic, iar pe de alta parte il vedem pe autor lucrindu-si textul in tacere, pe artistul ce deseneaza si, nu in ultimul rind, pe omul Grass in spatiul lui privat.” - Literaturkritik

„Zidul Berlinului, care impartise Germania vreme de peste un sfert de secol, tocmai fusese darimat, ceea ce a declansat discutii ample referitoare la destinul Germaniei si la locul ei in lume... In aceasta perioada, Grass – care fusese dintotdeauna un intelectual public –s-a dovedit nu doar un observator, ci, asa cum fusese inca din anii cincizeci, si un participant activ la polemicile legate de marile probleme germane, cu imensa lor povara istorica.” - Washington Monthly

„Cititorul afla (asa cum se intimpla adesea in astfel de jurnale) o multime de lucruri despre viata privata a autorului. Grass a calatorit enorm, nu numai intre Germanii, ci si intre diversele lui case de vacanta, in Germania de Est, in Cehoslovacia, la Paris, la o conferinta in Norvegia si, desigur, in Polonia. Dar aici se gasesc unele descoperiri uimitoare, ce privesc gindirea politica si strategica a lui Grass, care este, la urma urmei, un intelectual prestigios. Ele arata ca disperarea lui Grass din acea perioada a avut un impact asupra activitatii sale literare.” - Glanz & Elend

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Intre Germania si Germania", publicata in 5 categorii, Beletristica / Corespondenta, Beletristica / Jurnale, Beletristica / Memorialistica, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura germana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 26.03.2014. A fost scrisa de Gunter Grass si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Intre Germania si Germania prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Intre Germania si Germania" este de 38.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2834-6
Pagini: 272

Pret Intre Germania si Germania : Editie cartonata