Intrarea in vortex. Ghid practic

Intrarea in vortex. Ghid practic

Editura Adevar Divin
20,00 Lei

Recenzie Intrarea in vortex. Ghid practic

Un instrument uşor de pus în practică, aşa cum nu a mai existat vreodată altul, care să îl ajute pe cititor să îşi schimbe perspectiva şi să se simtă mai bine în patru domenii ale vieţii sale: bunăstarea generală, abundenţa fizică, bunăstarea fizică şi relaţiile.

Dacă poţi descoperi o modalitate de a-ţi schimba focalizarea, astfel încât să te situezi în interiorul vortexului, respectiv să te pui la unison cu cel-care-eşti-cu-adevărat, starea ta de spirit va deveni astfel 100% pozitivă, iar probabilitatea ca dorinţele tale să se îndeplinească va creşte considerabil.

Acesta este unicul scop al acestui ghid practic. El te poate ajuta să elimini mai rapid gândurile de rezistenţă, pe care o parte le-ai cultivat întreaga ta viaţă. În acest fel, te vei folosi în mod direct de Energia care creează lumile pentru a ajunge acolo unde doreşti şi pentru a trăi viaţa pe care o preferi.

Cartea "Intrarea in vortex. Ghid practic" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 20.03.2014. A fost scrisa de Esther Hicks, Jerry Hicks, si a fost publicata de editura Adevar Divin. Se poate cumpara cartea Intrarea in vortex. Ghid practic prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Intrarea in vortex. Ghid practic" este de 20 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: martie 2012
ISBN: 978-606-8080-61-1
Pagini: 154
Format: 14,5 x 16,5 cm

Pret Intrarea in vortex. Ghid practic

Dao, Marele Luminator
Huai Nan Zi
Activarea chakrei inimii
Florin Lowndes
23.00 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Intrarea in vortex. Ghid practic. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Esther Hicks

Esther Hicks a publicat inca 12 carti prezente in libraria noastra, Banii si Legea Atractiei, Cere si ti se va da : Vol 1: Invata sa-ti indeplinesti dorintele, Cere si ti se va da : Invata sa manifesti Legea Atractiei, Legea atractiei : Din invataturile lui Abraham, Manifesta-ti dorintele : 365 de metode pentru a-ti transforma visele in realitate, Puterea Extraordinara a Creatiei Deliberate, Relatiile si Legea Atractiei, Sara, cartea a doua : Sara şi Seth, bunii prieteni neînaripaţi ai lui Solomon, Sara, cartea a treia : O bufnita vorbitoare valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte!, Sara, cartea intai : Sara afla secretul despre legea atractiei, Uluitoarea putere a emotiilor : Lasa sentimentele sa te ghideze, Uluitoarea Putere a Emotiilor.

Jerry Hicks

Jerry Hicks a publicat inca 12 carti prezente in libraria noastra, Banii si Legea Atractiei, Cere si ti se va da : Vol 1: Invata sa-ti indeplinesti dorintele, Cere si ti se va da : Invata sa manifesti Legea Atractiei, Legea atractiei : Din invataturile lui Abraham, Manifesta-ti dorintele : 365 de metode pentru a-ti transforma visele in realitate, Puterea Extraordinara a Creatiei Deliberate, Relatiile si Legea Atractiei, Sara, cartea a doua : Sara şi Seth, bunii prieteni neînaripaţi ai lui Solomon, Sara, cartea a treia : O bufnita vorbitoare valoreaza mai mult decat o mie de cuvinte!, Sara, cartea intai : Sara afla secretul despre legea atractiei, Uluitoarea putere a emotiilor : Lasa sentimentele sa te ghideze, Uluitoarea Putere a Emotiilor.

0213167053