Intermedierea in activitatea comerciala

Intermedierea in activitatea comerciala

Editura Hamangiu
59,00 Lei

Recenzie Intermedierea in activitatea comerciala

Cartea de fata constituie prima abordare cu caracter monografic a institutiei intermedierii in activitatea comerciala in lumina noii reglementari a Codului civil.

Avand in vedere dispozitiile noului Cod civil, dar tinand seama si de cele ale Codului civil de la 1864 si ale Codului comercial, valorificand ceea ce s-a dobandit in doctrina dreptului comercial si a dreptului civil, precum si practica judiciara in materie, autorul a realizat o cercetare de inalta valoare stiintifica asupra instrumentelor juridice ale intermedierii folosite in activitatea comerciala.

Retin atentia analizele cuprinzatoare si aprofundate ale contractelor clasice de intermediere: contractul de mandat (cu reprezentare), contractul de comision si contractul de agentie, cele privind varietatile acestora: contractul de consignatie, contractul de expeditie si contractul de prestatii terminale, precum si aplicatii ale lor: contractele de intermediere in cadrul pietelor reglementate si in domeniul asigurarilor. Mentionam si cazul special al persoanei care actioneaza in relatia cu tertii in numele si pe seama ei insesi, dar in realizarea unui interes juridic si economic comun: contractul de franciza si contractul de distributie exclusiva.

Prin studiul cuprinzator si aprofundat al temei si prin solutiile date, precum si prin bogata informatie bibliografica si sinteza de practica judiciara pe care o ofera, lucrarea constituie un instrument de lucru util pentru cei interesati, in cercetarea stiintifica sau in activitatea practica, de institutia juridica a intermedierii in raporturile dintre profesionisti. - Prof. univ. dr. Stanciu D. Carpenaru

Cartea "Intermedierea in activitatea comerciala" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Dan-Alexandru Sitaru si a fost publicata de editura Hamangiu. Se poate cumpara cartea Intermedierea in activitatea comerciala prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Intermedierea in activitatea comerciala" este de 59 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-606-522-744-6
Pagini: 512