Intelepciunea inimii

Intelepciunea inimii

24,95 Lei

Colectia: Biblioteca Polirom
Seria: Seria de autor Henry Miller

Recenzie Intelepciunea inimii

Ca specie, filozofii m-au plictisit intotdeauna de moarte. Profesia lor mi s-a parut mereu una nefireasca, o activitate rupta din viata. (Critica nu este valabila, de exemplu, cand ma gandesc la un intelept hindus sau tibetan). In acelasi timp, filozofia in sine ma excita la fel de mult ca vinul bun: o accept nu numai ca pe o parte legitima a vietii, ci si ca un sine qua non, ceva fara de care nu exista viata. - Henry Miller

Intelepciunea inimii alege pentru cititorul impatimit al lui Henry Miller un melanj de povestiri si eseuri, proba a unei versatilitati stilistice pe care scriitorul american o poate oricind dovedi. Prin rindurile sale, Miller isi dezveleste cu candoare sufletul, scrie sincer, „din inima”, evitind orice manierism sau ingradire stilistica ce ar putea obtura expresia adevarurilor sale. Incluzind si citeva dintre cele mai cunoscute scrieri ale sale, printre care se numara „Veteranul alcoolic”, „Moartea creativitatii”, „Pintecele enorm”, „Filozoful care filozofeaza”, volumul cuprinde eseuri despre Raimu, vedeta a cinematografului la inceputurile sale, Brassaï, cunoscut fotograf al Parisului, psihanalistul E. Graham Howe si de asemenea analize ale unor opere si scriitori celebri, dintr‑o perspectiva inedita.

"Balzac şi dublul său în cartea sa despre Sf. Francis de Assisi, Chesterton se străduieşte să puncteze slăbiciunile sectei ai cărei membri s-au autointitulat „adevăraţii fii ai..." Continuare...

"Veteranul alcoolic cu ţeasta ca o scândură de spălat rufe Nu de mult am văzut în Tulsa un scurtmetraj intitulat „Cel mai fericit om de pe pământ". Era în stilul..." Continuare...

Cartea "Intelepciunea inimii" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura americana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Henry Miller si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Intelepciunea inimii prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Intelepciunea inimii" este de 24.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2584-0
Pagini: 256

Pret Intelepciunea inimii