Intalnirea cu visele. Editie GSP

Editura Trei
13,98 Lei

Colectia: Psihologia Practica

Recenzie Intalnirea cu visele. Editie GSP

Cum sa-ti intelegi visele si sa le folosesti pentru dezvoltarea personala

Cei mai multi dintre noi visam in fiecare noapte, dar avem tendinta sa uitam ce-am visat atunci cand ne trezim. Rareori stam sa ne gandim la ce-ar putea insemna visele noastre sau cum ar putea ele sa ne imbogateasca viata. Si totusi, visele pe care le avem ne pot ajuta sa intelegem problemele pe care le intampinam in existenta noastra zilnica si sa gasim un mod de-a merge inainte atunci cand nu mai stim incotro s-o luam. Ele ne pot face sa privim dintr-un unghi nou relatiile noastre cele mai intime si dificultatile emotionale prin care trecem. Ele pot, de asemenea, sa ne descatuseze imaginatia si sa ne ajute sa devenim mai creativi.

In cartea aceasta, va voi spune cum sa faceti pentru a va aminti macar o parte din ce-ati visat si cum sa va notati visele intr-un jurnal. Dupa care, puteti afla cum sa va analizati visele, explorand lumea simbolismului oniric. Veti incepe sa va dati seama cum pot visele voastre sa joace un rol de oglinda, aratandu-va unele aspecte ascunse ale adevaratului sine si ajutandu-va sa ajungeti la vindecare si echilibru in viata voastra. Pentru ca visele voastre au semnificatii unice, care va sunt proprii numai voua, cartea mea va va arata si cum sa porniti in alcatuirea propriului dictionar de vise. Poate ca, pana la urma, va veti hotari sa demarati un grup de explorarea viselor cu cativa prieteni, lucrand astfel impreuna pentru a va consolida forta onirica. - Ruth Berry

"Dincolo de hotarul viselor ÎNVAŢĂ TEHNICI SIMPLE DE VIZUALIZARE Poţi să lucrezi mai profund cu visele tale dacă înveţi cum să aplici tehnici simple de vizualizare. Am vorbit deja..." Continuare...

"Foloseşte-ţi visele ca să te vindeci SIMBOLURILE CORPORALE Adeseori inconştient, oamenii apelează la simboluri corporale pentru a exprima ceea ce simt în legătură cu ceva. Gândeşte-te..." Continuare...

Cartea "Intalnirea cu visele. Editie GSP" a fost publicata in categoria Psihologie / Psihologie aplicata si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Ruth Berry si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea Intalnirea cu visele. Editie GSP prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Intalnirea cu visele. Editie GSP" este de 13.98 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-707-574-1
Pagini: 197

Pret Intalnirea cu visele. Editie GSP