Insula Misterioasa

Editura Eduard
23,00 Lei

Dimensiuni: cm 24 x 16; Nr. pagini: 576; ISBN: 978-973-1995-27-4
Colectia: Jules Verne eduard

Recenzie Insula Misterioasa

Un aerostat, ce părea o jucărie a înspăimântătoarei furtuni, plutea în văzduhul învolburat, purtat ca o minge pe creasta unei trombe şi prins în mişcarea giratorie a puternicei coloane de aer… Atât de mare era opacitatea norilor, încât nu se putea spune dacă e zi sau noapte. Nicio rază de lumină, niciun zgomot de ţinut locuit... niciun mijloc de a putea aprecia drumul parcurs de la plecare, căci le lipsea orice punct de orientare. Singură, coborârea lor rapidă putuse să-i facă pe cei cinci pasageri din nacela legănată de curenţi să-şi dea seama de pericolele ce îi ameninţau plutind deasupra valurilor. Dar despre ce a urmat veţi putea afla citind această carte plină de mister şi suspans…

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Insula Misterioasa", publicata in 4 categorii, Beletristica / Capodopere, Carti cadou / Copii 10-14 ani, Beletristica / Literatura clasica, Beletristica / Literatura franceza, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 04.04.2015. A fost scrisa de Jules Verne si a fost publicata de editura Eduard. Se poate cumpara cartea Insula Misterioasa prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Insula Misterioasa" este de 23 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Insula Misterioasa

Madame Bovary
Gustave Flaubert
Utopia
Thomas Morus
Cinci saptamani in balon
Jules Verne
Prin foc si sabie. Volumele I + II
Henryk Sienkiewicz
Romeo si Julieta
William Shakespeare
11.00 RON
Bucolice. Georgice
Publius Vergilius Maro
Cartea de la San Michele
Axel Munthe
31.90 RON
Tatal lui Simon si alte nuvele
Guy De Maupassant

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Insula Misterioasa. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Jules Verne

Jules Verne a publicat inca 77 carti prezente in libraria noastra, Capitan la cincisprezece ani, Cesar Cascabel, Cinci saptamani in balon, Copiii Capitanului Grant I / Copiii Capitanului Grant II, Doctor Ox. Un oras plutitor , Doi ani de vacanta, Goana dupa meteor, Insula cu Elice, Invazia marii. Spargatorii blocadei , Ocolul pamantului in 80 de zile, 20 000 de leghe sub mari, 20.000 de leghe sub mari, 20000 de leghe sub mari, 20000 de leghe sub mari, Arhipelagul in flacari, Arhipelagul in flacari. Jules Verne - Volumul 11, Aventurile a trei rusi si trei englezi in Africa australa, Aventurile celor trei rusi si trei englezi in Africa Australa. Jules Verne - Volumul 6, Calatorie de-a-ndaratelea in Anglia si Scotia : (Roman inedit), Calatorie in Anglia si in Scotia, Calatorie spre centrul pamantului, Cancelarul. Jules Verne - Volumul 13, Capitan la 15 ani, Capitan la 15 ani, Capitan la cinsprezece ani, Castelul din Carpati , Cele cinci sute de milioane ale begumei, Cinci saptamani in balon, Cinci saptamani in balon, Claudius Bombarnac, Copii capitanului grant, Copiii capitanului Grant : Calatorie in jurul lumii, Copiii capitanului Grant (2 vol.) , Copiii căpitanului Grant. Vol. I, Copiii căpitanului Grant. Vol. II, Copiii căpitanului Grant. Vol. III, De la pamant la luna, De la Pamant la Luna, Doamna Branican. Jules Verne - Volumul 15, DOI ANI DE VACANTA, Doi ani de vacanta, Douazeci de mii de leghe sub mari,, Drumul Frantei. Jules Verne - Volumul 12, Familia fara nume. Jules Verne - Volumul 14, Fratii Kip. Jules Verne - Volumul 7, In fata steagului, In fata steagului. Jules Verne - Volumul 1 , In magellania, Indiile negre, Journey to the Centre of the Earth, Jules Verne. Colectia completa : Set 17 volume, Keraban Incapatanatul, Lupta pentru milioane, Mathias Sandorf (vol II). Jules Verne. Volumul 10, Mathias Sandorf (Vol. I). Jules Verne - Volumul 9, Mihail Strogoff. Jules Verne - Volumul 8 , Mihail Strogov, Naufragiatii de pe Jonathan, Naufragiatii de pe Jonathan. Jules Verne - Volumul 4 , Nord contra Sud. Jules Verne - Volumul 5 , O calatorie spre centrul pamantului, O calatorie spre centrul Pamantului, O DRAMA IN LIVONIA , O tragedie in Livonia. Jules Verne - Volumul 16, Ocolul pamantului in 80 de zile, Ocolul pamantului in 80 de zile , Ocolul Pamantului in 80 de zile, Pilotul de pe dunare, Prichindel : (2 vol), Robur cuceritorul, Sfinxul ghetarilor (partea a II - a). Jules Verne - Volumul 3, Sfinxul ghetarilor (partea I). Jules Verne - Volumul 2 , Steaua sudului, Twenty Thousand Leagues Under the Sea, Uimitoarele Peripeţii Ale Domnului Antifer, Un bilet la loterie, Un oras plutitor, dintre care primele 10 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053