Insemnari din subterana (Top 10)

Insemnari din subterana (Top 10)

14,95 Lei

Seria: Top 10+

Recenzie Insemnari din subterana (Top 10)

Condus de credinta ca „omului ii place sa-si cintareasca numai amaraciunea, iar fericirea nu si-o cintareste”, povestitorul fara nume al Insemnarilor din subterana este un mizantrop care traieste singur in Sankt-Petersburg, in a doua jumatate a secolului al XIX-lea. Viata lui este o lupta fara sfirsit cu sentimentul tot mai acut de instrainare fata de semeni.

In insemnarile sale, el se revolta impotriva tuturor conceptiilor si valorilor societatii, opunindu-se stiintei si rationalismului absolut adoptate de contemporani. Insa atunci cind incearca sa-si puna in aplicare principiile si sa-si exercite libertatea absoluta de constiinta in care crede in viata de zi cu zi, rezultatele sint dureroase, ceea ce ii sporeste alienarea si dispretul de sine.

"— Deci, iată, în sfîrşit, ciocnirea cu realitatea, bîiguiam eu. coborînd valvîrtej scările. Acum, de bună seamă, nu mai e vorba de Papa, care părăseşte Roma..." Continuare...

"Dar se termina cîte-o perioadă din meschinul meu desfrîu şi mă apuca o greaţă îngrozitoare. Venea căinţa, o alungam: prea mi-era greaţă. Totuşi, puţin cîte puţin,..." Continuare...

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Insemnari din subterana (Top 10)", publicata in 2 categorii, Beletristica / Literatura universala, Beletristica / Literatura rusa, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de F.M. Dostoievski si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Insemnari din subterana (Top 10) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Insemnari din subterana (Top 10)" este de 14.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2633-5
Pagini: 180
Format: 10,6 x 18 cm