Infractiunile din sfera criminalitatii informatice : Incriminare, investigare, prevenire si combatere

39,00 Lei

Colectia: Monografii

Recenzie Infractiunile din sfera criminalitatii informatice : Incriminare, investigare, prevenire si combatere

Lucrarea Infractiunile din sfera criminalitatii informatice surprinde fenomenul criminalitatii informatice, in complexitatea lui, fiind structurata in patru parti.

1. In prima parte, „Aspecte generale privind securitatea sistemelor informatice si criminalitatea informatica”, sunt prezentate amenintarile care vizeaza securitatea sistemelor informatice si retelelor de comunicatii, conceptul, caracteristicile si evolutia fenomenului, precum si explicatiile criminologice ale subculturilor criminalitatii informatice.
  2. In cea de a doua parte, „Preocupari ale societatii internationale pentru prevenirea si combaterea criminalitatii informatice”, sunt prezentate organizatiile cu atributii si preocupari in prevenirea si combaterea fenomenului precum si principalele instrumente juridice si recomandari adoptate de acestea, modul in care legislatiile unor state au implementat masurile stipulate de conventia privind criminalitatea informatica (analiza comparativa), punctele de vedere exprimate in literatura si doctrina de specialitate cu privire la metodele, tehnicile si procedurile de cercetare a infractiunilor din sfera criminalitatii informatice.
  3. In cea de a treia parte, „Coordonatele activitatii organelor legislative si executive din Romania pentru dezvoltarea conceptului de prevenire si combatere a criminalitatii informatice” este prezentata incriminarea in legislatia romaneasca a infractiunilor din sfera criminalitatii informatice precum si institutiile cu atributii in prevenirea si combaterea fenomenului si principalele realizari.

In final, „Puncte de vedere cu privire la metodologia cercetarii infractiunilor din sfera criminalitatii informatice”, este prezentat conceptul investigare criminalistica digitala, status-ul si continutul acestui proces, formalizarea si standardizarea activitatii de cercetare a infractiunilor din sfera criminalitatii informatice, precum si procedura cercetarii acestor infractiuni propusa.

Cartea "Infractiunile din sfera criminalitatii informatice" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Ionita-Iulian Gheorghe si a fost publicata de editura Universul Juridic. Se poate cumpara cartea Infractiunile din sfera criminalitatii informatice prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Infractiunile din sfera criminalitatii informatice" este de 39 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-973-127-715-8
Pagini: 344