Infractiuni economico-financiare prevazute in Codul penal

Editura Hamangiu
38,00 Lei

Recenzie Infractiuni economico-financiare prevazute in Codul penal

Avand in vedere numarul mare de infractiuni de natura economico-financiara cu care sunt confruntate organele judiciare, prezentul demers aduce in atentia celor interesati o analiza sintetica a acestor tipuri de fapte incriminate in Partea speciala a Codului penal. Astfel, sunt prezentate unele infractiuni contra patrimoniului (gestiunea frauduloasa, inselaciunea, delapidarea), infractiuni de serviciu sau in legatura cu serviciul (abuzul in serviciu contra intereselor persoanelor, abuzul in serviciu prin ingradirea unor drepturi, abuzul in serviciu contra intereselor publice, abuzul in serviciu in forma calificata, neglijenta in serviciu), precum si infractiuni de fals (falsul material in inscrisuri oficiale, falsul intelectual, falsul in inscrisuri sub semnatura privata, uzul de fals, falsul in declaratii, falsul privind identitatea).

La fiecare infractiune in parte sunt analizate obiectul si subiectii, latura obiectiva si cea subiectiva, formele si modalitatile de realizare, aspectele procedurale, toate acestea fiind completate cu numeroase aspecte de practica judiciara, unele integrate in cuprinsul comentariilor, iar altele prezentate grupat la finalul analizei fiecarei fapte in parte.

Cartea se adreseaza in special organelor de investigare a fraudelor, insa ea poate constitui un instrument util de lucru si pentru avocati, procurori, judecatori, precum si ca material didactic pentru studentii la facultatile de drept sau din cadrul Academiei de Politie.

Cartea "Infractiuni economico-financiare prevazute in Codul penal" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Mirel Dumitru si a fost publicata de editura Hamangiu. Se poate cumpara cartea Infractiuni economico-financiare prevazute in Codul penal prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Infractiuni economico-financiare prevazute in Codul penal" este de 38 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2012
ISBN: 978-606-522-742-2
Pagini: 392