Infractiuni de abuz si neglijenta in serviciu. Practica judiciara

Editura Hamangiu
28,00 Lei

Recenzie Infractiuni de abuz si neglijenta in serviciu. Practica judiciara

Lucrarea isi propune analizarea din perspectiva jurisprudentiala, cu retinerea si indicarea surselor doctrinare in domeniu, a infractiunilor de abuz si neglijenta in serviciu, prin redarea si adnotarea a peste 90 de hotarari judecatoresti, ce prezinta raporturile intre abuzul si neglijenta in serviciu si alte infractiuni (delapidare, gestiune frauduloasa, deturnare de fonduri, furt, diferite infractiuni de fals etc.), modul de intrunire a elementelor lor constitutive si diverse aspecte procedurale, precum si jurisprudenta in materie a Curtii Constitutionale si a instantelor supreme, de-a lungul timpului.

Infractiunile in cauza reflecta un grad ridicat de pericol social, mai ales prin prisma faptului ca majoritatea acestora sunt retinute in concurs sau in legatura cu infractiuni de coruptie, in timp, afectand insasi functionarea statului, prin lipsa de incredere in functionarii care il reprezinta si care vor dezvolta perceptia generala a cetatenilor ca acestia trebuie sa utilizeze alte instrumente decat cele legale pentru a-si valorifica drepturile recunoscute de lege si, mai mult decat atat, ca pot eluda, la randul lor, normele juridice, fara sa fie trasi la raspundere.

Cartea "Infractiuni de abuz si neglijenta in serviciu. Practica judiciara" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Practica judiciara si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Victor Vaduva si a fost publicata de editura Hamangiu. Se poate cumpara cartea Infractiuni de abuz si neglijenta in serviciu. Practica judiciara prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Infractiuni de abuz si neglijenta in serviciu. Practica judiciara" este de 28 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-606-522-788-0
Pagini: 296