93.90 75.12 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

Colectia: Nautilus SF, George R. R. Martin
Volumul 2 din seria Cantec de gheata si foc

Recenzie Inclestarea Regilor (Hardcover)

Inclestarea regilor este cel de-al doilea volum din saga fantasy Cantec de gheata si foc si continuarea volumului Urzeala tronurilor. Aceasta saga este o complexa intriga politica, cu dinastii rivale, iubiri, tradari, sfetnici rauvoitori, regi incapabili, cavaleri, castele, codri de nepatruns, un gigantic zid de aparare impotriva unor forte nestiute, bastarzi si dragoni disparuti demult.

Timpul si-a iesit din matca. Vara de zece ani, linistita si imbelsugata, isi anunta sfarsitul, iar raceala dura a iernii se apropia ca o bestie infuriata. Cei doi conducatori care asigurasera linistea taramului, Lordul Eddard Stark si Robert Baratheo, au cazut prada intrigilor si tradarii. De la fortareata Dragonstone pana la taramurile amenintatoare din Winterfell, haosul a pus stapanire pe toata suflarea, iar pretendentii la tronul celor Sapte Regate sunt hotarati sa isi impuna vointa prin foc si distrugere.

„Un razboi pentru succesiunea la tron intoarce fratii unii impotriva altora, intr-o lupta armata si politica fara precedent. Sapte familii nobiliare sunt prinse in infruntare, iar viata si avutia lor depind de eternul joc al santajului, al intrigilor si al rapirilor, al magiei. Universul creat de Martin este de o bogatie fara precedent, plin de personaje devorate de setea de putere, impinse dincolo de limitele onoarei si ale tradarii. Continuarea extraordinara a regalului fantasy inceput cu Urzeala tronurilor.” Library Journal

Cartea "Inclestarea Regilor (Hardcover)" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de George R. R. Martin si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Inclestarea Regilor (Hardcover) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Inclestarea Regilor (Hardcover)" este de 75.12 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iulie 2011
ISBN: 978-606-579-236-4
Pagini: 1040