Incertitudini literare. Editie cartonata

44,95 Lei

Seria: Seria de autor Nicolae Steinhardt

Recenzie Incertitudini literare. Editie cartonata

Tendinta inspre romanul neserios - incontestabila si foarte activa in toate literaturile contemporane - va duce probabil, cu incetul, la disparitia romanului propriu-zis; dupa cum romanul-reportaj (romanul concret) va contribui si el la inlocuirea tiparelor clasice ale naratiunii epice. Romanul, intr-adevar, nu-i de cand lumea; si-a facut timid aparitia destul de tarziu in evul mediu, abia in secolul XVIII adopta formele sale definitive si-si cunoaste epoca de aur in XIX.

Sfarsitul romanului nu trebuie asadar sa ne mire din cale-afara de mult, ca nici un sfarsit. Ramane totusi indreptatita intrebarea: cu ce va fi implinita nevoia oamenilor de a li se povesti ceva, de a li se crea o a doua realitate fictionala mai interesanta, mai atragatoare, mai puternica, mai ritmata decat realitatea inconjuratoare?

Cartea "Incertitudini literare. Editie cartonata" a fost publicata in categoria Beletristica / Eseuri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Nicolae Steinhardt si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Incertitudini literare. Editie cartonata prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Incertitudini literare. Editie cartonata" este de 44.95 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-46-2390-7
Pagini: 436

Pret Incertitudini literare. Editie cartonata