Inadmisibilitatea si decaderea ca sanctiuni procedurale penale

Editura C. H. Beck
74,90 Lei

Recenzie Inadmisibilitatea si decaderea ca sanctiuni procedurale penale

Sanctiunea procedurala a inadmisibilitatii a fost analizata ca fiind corespondentul negativ al admisibilitatii, rezultand ca o manifestare procesuala este inadmisibila daca nu este obiectiv incuviintata de lege; cand lipseste legitimitatea subiectiva a celui care o foloseste; sau, nu are utilitate functionala, intrucat nu poate produce efectele pe care legea a inteles sa i le atribuie.

Pentru elaborarea prezentului studiu am consultat lucrari de specialitate cu profil adecvat temei cercetate pe o perioada de timp mai mare de trei ani, respectiv 160 de tratate, cursuri universitare si dictionare, 100 monografii, 180 de studii si articole si peste 160 de culegeri de practica juridica.

„Lectura atenta a lucrarii denota caracterul de noutate in doctrina de specialitate al continutului acesteia, datorat faptului ca, pana in prezent, nu a fost scrisa o lucrare care sa aiba ca obiect numai sanctiunea decaderii si a inadmisibilitatii in materia procesual penala; iar dincolo de tot ceea ce s-a scris pana in prezent in acest domeniu, autorul imbina intr-o maniera fericita aspecte de drept penal, drept procesual penal, de drept comparat si legislatie comunitara, care intereseaza deopotriva teoreticienii si practicienii din domeniul dreptului.” - Prof. univ. dr. ION NEAGU

Cartea "Inadmisibilitatea si decaderea ca sanctiuni procedurale penale" a fost publicata in categoria Drept si legislatie / Drept procesual penal si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Iulian Dragomir si a fost publicata de editura C. H. Beck. Se poate cumpara cartea Inadmisibilitatea si decaderea ca sanctiuni procedurale penale prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Inadmisibilitatea si decaderea ca sanctiuni procedurale penale" este de 74.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 978-973-115-998-0
Pagini: 560