Imparatia dragonilor

Imparatia dragonilor

Editura All
24,90 Lei

ISBN: 973-724-028-6 NR. PAGINI: 528

Recenzie Imparatia dragonilor

Anatolia, anul 260 dupa Christos. Asediul persanilor a slabit peste masura rezistenta cetatii romane Edessa. Insusi imparatul Publius Licinius Valerianus se afla in fruntea delegatiei care duce tratative de pace cu inamicul sau, imparatul Shapur al Persiei. Intalnirea este, insa, o capcana si, impreuna cu Valerianus, cad prada inamicului atat Marcus Metellus Aquila, ofiter din Legiunea a doua Augusta, cat si zece dintre cei mai bravi si credinciosi oameni ai sai. Soarta pare sa le fie pecetluita: isi vor sfarsi zilele muncind pana la epuizare intr-o mina din care nimeni nu a reusit vreodata sa evadeze.

Dar exista cineva care se poate orienta in bezna acelor galerii: Metellus si ai sai reusesc sa fuga, gasind adapost intr-o oaza in care era asteptat un personaj misterios urmarit cu inversunare de persani. Romanii primesc sarcina de a-l insoti pana in tara lui, Sera Maior, legendara imparatie a matasii, China.

Micul grup de romani va trece prin peripetii neinchipuite, dar, cu acest prilej, va putea cunoaste o civilizatie desavarsita pentru acela vremuri, o cultura minunata, oameni inteligenti si toleranti, femei frumoase si pasionale. Iar cand, in cele din urma, Marcus Metellus va afla ca nu el era primul roman care descoperea acea lume indepartata, cand in confruntarea finala totul, dragostea, viata, insasi supravietuirea celor doua mari imperii ale lumii se vor afla pe muchie de cutit, spiritele unei ostiri disparute cu secole in urma vor veni in ajutorul comandantului Aquila pentru a lua parte la batalia decisiva.

Cartea "Imparatia dragonilor" a fost publicata in categoria Beletristica / Roman istoric si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Valerio Massimo Manfredi si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Imparatia dragonilor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Imparatia dragonilor" este de 24.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Imparatia dragonilor

Imperium
Robert Harris