Ierusalim. Biografia unui oras

Ierusalim. Biografia unui oras

Editura Trei
79,00 Lei

Recenzie Ierusalim. Biografia unui oras

Istoria Ierusalimului este istoria lumii, dar mai ales este si cronica unui oras provincial adesea sarac, pierdut printre colinele Iudeei. Astazi mia mult ca niciodata, Ierusalimul este considerat centrul lumii: orasul se afla in miezul luptei dintre religiile avraamice, este sanctuarul unui fundamentalism din ce in ce mai popular printre crestini, evrei si musulmani, campul de lupta strategic al inclestarii dintre civilizatii rivale, linia frontului dintre ateism si credinta, centrul de atentie al fascinatiei laice, obiectul unor delirante teorii ale conspiratiei si al miturilor care circula pe internet, scena scaldata in lumina pentru camerele de filmat din ntreaga lume intr-o epoca a fluxului informational neintrerupt. Interesele religioase, politice si mediatice se alimenteaza unele pe altele si fac ca Ierusalimul sa fie analizat azi mai profund ca niciodata.

Ierusalimul este Orasul Sfant, dar a fost dintotdeauna si un adapost al superstitiilor, sarlatanismului si bigotismului; trofeul ravnit de imperii, desi lipsit de valoare strategica; teritoriul cosmopolit a numeroase secte, fiecare fiind convinsa ca orasul ii apartine doar ei; orasul cu o multime de nume - dar fiecare traditie este atat de sectara, incat le exclude pe celelalte.

Simon Sebag Montefiore este istoric si scriitor, iar lucrările lui au fost traduse în 35 de limbi. S-a născut si a studiat istoria la Cambridge. A scris pentru The Sunday Times, The Spectator, The Daily Telegraph, The Daily Mail din Marea Britanie si The New York Review of Books, The New Republic, The New York Times din USA. A publicat mai multe cărti: Catherine the Great and Potemkin, Stalin: The Court of the Red Tsar (recompensată cu History Book of the Year Prize decernat de British Book Awards), Young Stalin (Costa Biography Award în UK, precum si Le Grand Prix de la Biographie Politique în Franta sau Kreisky Prize for Political Literature în Austria).

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Ierusalim. Biografia unui oras", publicata in 2 categorii, Beletristica / Biografii, Istorie / Diverse, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Simon Sebag Montefiore si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea Ierusalim. Biografia unui oras prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ierusalim. Biografia unui oras" este de 79 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-707-619-9
Pagini: 530
Format: 16,5 x 23,5 cm