Ma hranesc, deci nu imbatranesc

Ma hranesc, deci nu imbatranesc

Editura Forum
9,45 Lei

Colectia: montignac

Recenzie Ma hranesc, deci nu imbatranesc

Michel Montignac a devenit celebru prin metoda lui de slabire foarte eficienta si durabila bazata pe reorientarea obisnuintelor alimentare. In volumul de fata autorul se ocupa de cei ce vor sa-si pastreze cat mai indelung sanatatea si tineretea.

Lucrarea prezinta informatii pretioase pentru oricare cititor. Acesta va afla ce alimente trebuie consumate cu precadere pentru a avea un aport optim de vitamine, saruri minerale, cum sa le aleaga si cum sa le prepare, ce trebuie sa manance pentru a nu fi niciodata obosit; cum sa-si echilibreze greutatea; cum sa previna riscurile cardio-vasculare si cum sa-si stimuleze sistemul imunitar.

Multumita regimului de viata pe care autorul il propune, fiecare dintre noi isi poate pastra o tinerete indelungata si asta in cel mai simplu mod:hranindu-se corect!

Cartea "Ma hranesc, deci nu imbatranesc" a fost publicata in categoria Sanatate, nutritie, sport / Nutritie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Michel Montignac si a fost publicata de editura Forum. Se poate cumpara cartea Ma hranesc, deci nu imbatranesc prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ma hranesc, deci nu imbatranesc" este de 9.45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ma hranesc, deci nu imbatranesc

Noua revolutie dietetica
Maurice Larocque, Dominic Larose