Hot Sex (audiobook)

Hot Sex (audiobook)

30,00 Lei

In lectura Danei Savuica - editie prescurtata; Anul editiei:2008

Recenzie Hot Sex (audiobook)

Spre deosebire de majoritatea manualelor de acest gen, Hot Sex nu se rezuma la generalitati, ci da toate detaliile, deopotriva in chestiunile simple, de baza, si in tehnicile avansate. Cu indrumari atat pentru ea, cat si pentru el. Capitolele cartii parcurg tot ce e de parcurs, de la prima masturbare si pierderea virginitatii pana la sexul numit de doamna Cox "exceptional". Un ghid intr-adevar practic si complet. Si totusi, nu bogatia de informatii si sfaturi l-a facut celebru, ci stilul autoarei, pe care ne-o putem imagina ca pe o Carrie Bradshaw din lumea reala: combinatia inimitabila de sinceritate, toleranta si umor, care inlatura orice posibile reticente psihologice ale cititorului.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Hot Sex (audiobook)", publicata in 2 categorii, Audiobook-uri / Practice, Psihologie / PsihoSexologie, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Cox Tracey si a fost publicata de editura Humanitas Multimedia. Se poate cumpara cartea Hot Sex (audiobook) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Hot Sex (audiobook)" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Format: cd
Subiecte: sex

Pret Hot Sex (audiobook)