Hanul Ancutei

Hanul Ancutei

Editura Gramar
7,00 Lei

Anul aparitiei : 2004; Numar de pagini : 142

Recenzie Hanul Ancutei

Cartea "Hanul Ancutei" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 27.10.2014. A fost scrisa de Mihail Sadoveanu si a fost publicata de editura Gramar. Se poate cumpara cartea Hanul Ancutei prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Hanul Ancutei" este de 7 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Hanul Ancutei

Momente. Schite
Ion Luca Caragiale

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Hanul Ancutei. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihail Sadoveanu

Mihail Sadoveanu a publicat inca 25 carti prezente in libraria noastra, Fratii Jderi. Volumul I (BPT), Fratii Jderi. Volumul II (BPT), Fratii Jderi. Volumul III (BPT), Zodia Cancerului sau vremea Ducai-Voda (BPT), Alexandria. Esopia, Baltagul : Creanga de aur, Baltagul, Domnu` Trandafir : In padurea Petrisorului si alte povestiri, Dumbrava Minunata : Zana Lacului si alte povestiri, Dumbrava minunata, Fratii Jderi , Fratii Jderi : Volumele I si II, Hanu Ancutei. Tara de dincolo de negura, Neamul Şoimăreştilor, Neamul Soimarestilor, Neamul Soimarestilor, Nicoara Potcoava, Nunta Domnitei Ruxanda, Ochi de urs si alte povestiri, Pagini de jurnal si documente inedite, Soimii, Tara de dincolo de negura, Viaţa lui Ştefan cel Mare, Viata lui Stefan cel Mare, Zodia Cancerului sau Vremea Ducai-Voda, dintre care primele 4 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053