GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A

Editura Paralela45
9,00 Lei

Formatul: 15x21;ISBN: 978-973-47-0431-6;Nr. pagini: 136;Anul aparitiei: 2008

Recenzie GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A

Gramatica. Fise de lucru pentru clasa a VI-a este o lucrare cu caracter practic, conceputa in conformitate cu noile modalitati de evaluare (itemi obiectivi, semiobiectivi, subiectivi), care urmareste nu numai intelegerea notiunilor de limba romana, ci si abordarea functionala si aplicativa a acestora, in calitatea lor de elemente care contribuie la structurarea unei comunicari corecte si eficiente. Fisele ofera spre exersare exercitii analitice (de identificare, de grupare, descriere, diferentiere), exercitii de tip sintetic (de modificare, de completare sau de constructie) si teste sumative.

Cartea " GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A" a fost publicata in categoria Suport scolar / Lb. Romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Eliza-Mara Trofin, Luminita Ardelean, Ioana Enescu, si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul " GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A" este de 9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A

Limba si literatura romana. Bacalaureat 2012
Mihaela Daniela Cirstea, Adrian Costache, Gheorghe Lazarescu, Laura Raluca Surugiu
Limba si literatura romana. Clasa a VIII - a
Mihaela Dobos, Luminita Paraipan, Davidoiu-Roman Anca, Dumitrita Stoica
Dictionarul uzual al limbii romane
Sabia Teius, Valentina Serban, Elena Comsulea
69.00 RON
Limba romana pentru clasa a V - a. Exercitii
Daniela Ionescu, Florin Ionescu
Exercitii practice de limba romana
Geanina Cotoi, Irina-Carmen Haila, Mina-Maria Rusu, Mihaela Timingeriu
 GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A
Ioana Enescu, Luminita Ardelean, Cornelia Chirita, Mariana Gurtavenco
11.00 RON
Cosmin Borza, Roxana Din, Cristina Erdei, Cristina Gogata, Smaranda Graur, Diana Hangan, Claudiu Turcus

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Eliza-Mara Trofin

Eliza-Mara Trofin a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VII - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VIII - a, FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, PRONUMELE PE INTELESUL TUTURORINTELESUL , Fise de lucru clasa a IV-a pentru limba Romana, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VII - a, dintre care primele 2 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

Luminita Ardelean

Luminita Ardelean a publicat inca 14 carti prezente in libraria noastra, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA : Fise de lucru pentru clasa A V-A, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Ioana Enescu

Ioana Enescu a publicat inca 14 carti prezente in libraria noastra, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA : Fise de lucru pentru clasa A V-A, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

0213167053