Gramatica limbii italiene pentru toti

Editura Niculescu
4,99 Lei
021 316 70 53

An apariĊ£ie: 2005;Numar de pagini: 270 pagini

Recenzie Gramatica limbii italiene pentru toti

Clara, completa si practica, "Gramatica" este intentionata a facilita "tuturor" insusirea limbii italiene fie prin studiu individual, fie in cadrul invatarii in grup, printre cei "vizati" aflandu-se elevii de gimnaziu, studentii, ca si oricare dintre cei care-si iau inima in dinti si se dedica de unii singuri studiului acestei limbi. Reusita asigurata de metoda ramane aceeasi, in oricare dintre cazuri, caci materialul este conceput pe baza experientei diferitelor centre de cercetare pedagogica, in conformitate cu cele mai noi orientari manifestate in desfasurarea probelor la aceasta limba in cadrul examenului de bacalaureat si in concursurile organizate de marile scoli si purtand semnatura unei reputat dascal de limba italiana si traducator din aceasta limba, Christiane Cochi.
Consultarea lucrarii permite - datorita caracterului ei bilingv, terminologiei usor accesibile si "trimiterilor" la paragrafe de referinta - un studiu continuu, fara a apela prea des la dictionar, si progrese inca dupa abordarea primului capitol: fraze corecte, de o anumita complexitate, construite pe baza unui lexic uzual si variat.
"Regulile ilustrate prin exemple" (comentate riguros, ori de cate ori acest lucru se impune), "trimiterile la paragrafele altor capitole", ca si "exercitiile" (cu rezolvari integrale in sectiunea finala a volumului) se constituie in atuurile lucrarii, dandu-i posibilitatea "cursantului" sa recapituleze unele probleme de gramatica insuficient asimilate si sa se familiarizeze treptat cu observatiile legate de sintaxa.

Cartea "Gramatica limbii italiene pentru toti" a fost publicata in categoria Limbi straine / Italiana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de Christiane Cochi si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Gramatica limbii italiene pentru toti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Gramatica limbii italiene pentru toti" este de 4.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Gramatica limbii italiene pentru toti

Gramatica Limbii Italiene
Ileana Tanase