Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a

Editura Paralela45
Editia: 8
12,00 Lei

Colectia: Foarte bine!

Recenzie Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a

Gramatica. Fise de lucru pentru clasa a V-a este o lucrare cu caracter practic, conceputa in conformitate cu noile modalitati de evaluare (itemi obiectivi, semiobiectivi, subiectivi), care urmareste nu numai intelegerea notiunilor de limba romana, ci si abordarea functionala si aplicativa a acestora, in calitatea lor de elemente care contribuie la formarea competentelor de comunicare vizate de programa scolara. Fisele ofera spre exersare exercitii analitice (de identificare, de grupare, descriere, diferentiere), exercitii de tip sintetic (de modificare, de completare sau de constructie), teste predictive, teste sumative si modele de lucrari semestriale.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a", publicata in 2 categorii, Manuale scolare (clasa) / Clasa a VI-a, Suport scolar / Lb. Romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Luminita Ardelean, coord. Cornelia Chirita, Ioana Enescu, Gabriela Oancea, Mariana Gurtavenco, Cecilia Neagu, Adina Elena Sasu, Eliza-Mara Trofin, si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a" este de 12 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: 2010
ISBN: 978-973-47-0965-6
Pagini: 128

Pret Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a

Istorie. Manual pentru clasa a VI-a
Monica Dvorski, Ioan Grosu, Andrei Pippidi
23.00 RON
Matematica clasa a-6-a
Adrian Popescu
English for children. Movers
red. Diana Piscarac
26.00 RON
Desen artistic si educatie plastica. Manual pentru clasa a VI-a
Filoteanu Nicolae, Doina Marian
14.90 RON
Geografia continentelor. Europa. Manual pentru clasa a VI-a
Silviu Negut, Octavian Mandrut
21.00 RON
Repere de limba si literatura romana
F. Denoleanu, St. M. Ilinca

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Luminita Ardelean

Luminita Ardelean a publicat inca 14 carti prezente in libraria noastra, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA : Fise de lucru pentru clasa A V-A, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

coord. Cornelia Chirita

coord. Cornelia Chirita a publicat inca 2 carti prezente in libraria noastra, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a.

Ioana Enescu

Ioana Enescu a publicat inca 14 carti prezente in libraria noastra, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, GRAMATICA : Fise de lucru pentru clasa A V-A, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Gabriela Oancea

Gabriela Oancea a publicat inca 2 carti prezente in libraria noastra, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a.

Mariana Gurtavenco

Mariana Gurtavenco a publicat inca 5 carti prezente in libraria noastra, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A , Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A , GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A , dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Cecilia Neagu

Cecilia Neagu a publicat inca 2 carti prezente in libraria noastra, GRAMATICA : Fise de lucru pentru clasa A V-A, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a.

Adina Elena Sasu

Adina Elena Sasu a publicat inca 3 carti prezente in libraria noastra, DICTIONAR DE PERSONAJE LITERARE PENTRU CLASELE V-VIII, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VI - a.

Eliza-Mara Trofin

Eliza-Mara Trofin a publicat inca 11 carti prezente in libraria noastra, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VII - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VIII - a, FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A V-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VI-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VII-A, GRAMATICA. FISE DE LUCRU PENTRU CLASA A VIII-A, PRONUMELE PE INTELESUL TUTURORINTELESUL , Fise de lucru clasa a IV-a pentru limba Romana, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a V - a, Gramatica. Fise de lucru (itemi de evaluare). Clasa a VII - a, dintre care primele 2 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053