Goana dupa cumparaturi la new york

Goana dupa cumparaturi la new york

31,46 Lei

ISBN: 978-973-46-0745-7; ANUL APARITIEI: 2007; NUMAR PAGINI: 396; FORMAT: 106x180

Recenzie Goana dupa cumparaturi la new york

Traducere din limba engleza de Vali Florescu.
Aventurile simpaticei Becky Bloomwood, vechea noastra cunostinta din Ma dau in vint dupa cumparaturi, continua! Desi si-a gasit marea iubire, are o noua limita de creditare si mai si primeste o oferta de a lucra in New York, Becky se dovedeste aceeasi femeie cu principii ferme, unul dintre acestea fiind cel de a nu-si cumpara mai mult de o pereche de pantofi odata. Bineinteles, in afara cazurilor de dragoste la prima vedere. Nimeni nu stie mai bine decit ea ca exista si asa ceva. O pereche de sandale care-ti taie respiratia. O rochie la vederea careia ti se inmoaie genunchii. O geanta fara de care viata ta nu mai inseamna nimic. Fiica rasfatata a epocii reducerilor oferite de marile magazine din Londra si New York, Becky incepe o lupta crincena cu ea insasi, cu tentatiile consumiste care o inconjoara, cu superficialitatea unei lumi guvernate de imagine. Becky paseste cu nonsalanta pe muchia prapastiei dintre adevar si minciuna, dintre dragoste si esec sentimental, dintre drama si comedie. Paradoxal, chiar pasiunea ei pentru excese la cumparaturi o va ajuta sa se descurce intr-o situatie ce pare fara iesire.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Goana dupa cumparaturi la new york", publicata in 2 categorii, Beletristica / ChickLit, Beletristica / Literatura engleza, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 19.03.2014. A fost scrisa de Sophie Kinsella si a fost publicata de editura Polirom. Se poate cumpara cartea Goana dupa cumparaturi la new york prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Goana dupa cumparaturi la new york" este de 31.46 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Goana dupa cumparaturi la new york

La cumparaturi cu Minnie
Sophie Kinsella