Ghidul dulciurilor de casa

Ghidul dulciurilor de casa

39,50 Lei
021 316 70 53

Anul aparitiei: 2009; Numar de pagini : 304

Recenzie Ghidul dulciurilor de casa

Gustul dulce este, în general, cel care ne atrage cel mai mult la un aliment. Cui nu i-a fost poftă, la un moment dat, fie de o prăjitură cu ciocolată, fie de o tartă cu fructe sau o brioşă? Dacă ţi-ai dorit vreodată să pregăteşti singură (sau singur - de ce nu?) un desert minunat şi nu ai găsit până acum un îndrumar care să te ajute să o faci, deschide acest „Ghid al dulciurilor” şi vei descoperi în paginile sale dulciuri atât româneşti, cât şi internaţionale, de la tradiţionalele plăcinte „poale-n brâu”, până la delicata prăjitură „Pavlova”. Pentru a le putea prepara, nu trebuie decât să urmezi indicaţiile fiecărei reţete, la care să adaugi - bineînţeles - şi un strop de pasiune. Vei reuşi să realizezi dulciuri minunate, care îi vor încânta pe cei dragi iar pe tine te vor umple de mândrie. Mai mult decât o carte de reţete, acest „Ghid” este un volum de referinţă pentru toţi cei pasionaţi de arta gustului.

Cartea "Ghidul dulciurilor de casa" a fost publicata in categoria Arta culinara / Prajituri si dulciuri si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 25.12.2017. Se poate cumpara cartea Ghidul dulciurilor de casa prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ghidul dulciurilor de casa" este de 39.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ghidul dulciurilor de casa

Retete pentru deserturi
Flame Tree