Ghid pentru proiecte tematice. Activitati integrate pentru prescolari ( 3-5 ani)

14,90 Lei

Anul aparitiei : 2008

Recenzie Ghid pentru proiecte tematice. Activitati integrate pentru prescolari ( 3-5 ani)

Lucrarea este o colectie inchegata de proiecte tematice pentru nivelul I (3-5 ani), bine structurate si cu o tematica apropiata preocuparilor si nevoilor de dezvoltare ale prescolarilor mici. Fiecare proiect tematic contine o prezentare a pasilor principali in derularea lui si sugestii de activitati desfasurate pe parcursul derularii acestuia. Totodata, doua dintre proiectele tematice contin si o serie de proiecte de activitate didactica pentru ilustrarea clara a desfasurarii unor activitati din cadrul acestora si pentru a oferi modele pentru cadrele cu mai putina experienta sau variante de lucru si idei noi pentru colegele cu experienta.
Autoarele lucrarii sunt cadre didactice cu experienta deosebita in domeniul abordat, respectiv metoda proiectelor la varstele timpurii, fiind, in acelasi timp, "pionierele" abordarii acestei metode in inv. prescolar romanesc, inca din anul 2002 si formatoare in acest domeniu.

Cartea "Ghid pentru proiecte tematice. Activitati integrate pentru prescolari ( 3-5 ani)" a fost publicata in categoria Suport scolar / Cadre didactice si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Angela Sesovici si a fost publicata de editura Didactica Publishing House. Se poate cumpara cartea Ghid pentru proiecte tematice. Activitati integrate pentru prescolari ( 3-5 ani) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ghid pentru proiecte tematice. Activitati integrate pentru prescolari ( 3-5 ani)" este de 14.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ghid pentru proiecte tematice. Activitati integrate pentru prescolari ( 3-5 ani)

Cantece metodice
Sofica Matei