Ghid de conversatie roman-italian pentru toti

Editura Niculescu
13,08 Lei

ISBN: 973-568-746-1;Aparitie: 2002

Recenzie Ghid de conversatie roman-italian pentru toti

Cand vine vorba de italiana, fiecare dintre noi, romanii, vom fi mai mereu tentati sa spunem c-o stim. Adevarul e ca, dintre limbile straine, e cea pe care o intelegem cel mai bine, si inca cei mai multi dintre noi, italiana fiindu-i romanei, cu siguranta, cea mai apropiata sora latina. Si cum, dupa 1989 cel putin, tot mai multi conationali au luat drumul Italiei - in excursie, cu afaceri sau pur si simplu in cautarea unui loc de munca -, "Ghidul de conversatie roman-italian" nu s-ar arata decat cel mai potrivit insotitor al oricaruia (pentru toti) dintre cei care planuiesc sa ajunga in peninsula. Volumul alcatuit de Adriana Lazarescu - autoare de ghiduri si manuale de limba italiana si reputata traducatoare din literatura italiana (Gabriele D Annunzio, Luigi Pirandello, Alessandro Manzoni, Alberto Moravia, Edmondo di Amicis) -, de ajutor mai cu seama vizitatorului roman in Italia, dar, la o adica, si celui italian in tara noastra, acopera bine intinsul situatiilor conversationale in care s-ar trezi antrenat orice roman (sectiunea I), punandu-i la dispozitie, in sectiunea a II-a a ghidului, si o sinteza de fonetica si gramatica a limbii italiene, impreuna cu timpurile verbelor neregulate, stimulent, poate, pentru aprofundari ulterioare.

Cartea "Ghid de conversatie roman-italian pentru toti" a fost publicata in categoria Limbi straine / Italiana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Adriana Lazarescu si a fost publicata de editura Niculescu. Se poate cumpara cartea Ghid de conversatie roman-italian pentru toti prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ghid de conversatie roman-italian pentru toti" este de 13.08 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Subiecte: ghiduri de conversatie , Italia

Pret Ghid de conversatie roman-italian pentru toti

Ghid de conversatie roman - italian