Geologie generala. vol. I. Geodinamica interna

35,00 Lei

Recenzie Geologie generala. vol. I. Geodinamica interna

Geologia generală abordează Pământul ca un corp fizic, ce evoluează într-o anumită conjunctură cosmică şi la a cărei cunoaştere sunt utilizate datele şi informaţiile furnizate de toate celelalte discipline geologice, precum şi de alte ştiinţe care au legătură cu Pământul. Lucrarea este astfel structurată încât noţiunile şi ideile să fie expuse într-o înlănţuire logică şi uşor accesibilă oricărei persoane care doreşte să-şi lărgească orizontul de cunoştinţe în ceea ce priveşte alcătuirea şi evoluţia Pământului. Ea cuprinde, în principal, partea de dinamică internă a Pământului şi efectele acesteia asupra structurii şi con-figuraţiei scoarţei terestre.

Rezultatele remarcabile ale cercetării multidisciplinare extinse la ansamblul planetei au condus la constituirea unei discipline noi, şi anume Tectonica globală, care cuprinde cele mai moderne teorii privind mişcările scoarţei terestre cu toate implicaţiile ce decurg din acestea în distribuţia vulcanism-magmatismului, metamorfismului, orogeneza (formarea munţilor) şi seismicitatea Pâmântului.

Cartea "Geologie generala. vol. I. Geodinamica interna" a fost publicata in categoria Diverse / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Alexandru Istrate si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Geologie generala. vol. I. Geodinamica interna prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Geologie generala. vol. I. Geodinamica interna" este de 35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 973-7925-70-8
Pagini: 254
Format: 17 x 24 cm