Gandeste

Editura All
29,90 Lei
021 316 70 53

Numar de pagini : 272; ISBN: 973-571-796-4

Recenzie Gandeste

GANDESTE' este o carte dedicata marilor intrebari ale vietii, ce trateaza subiecte precum cunoasterea, constiinta, destinul, Dumnezeu, adevarul, binele sau dreptatea. Dinamica si accesibila, aceasta lucrare le este adresata tuturor celor ce cred ca exista astfel de mari intrebari in viata, fiind dornici, in acelasi timp, sa afle mai multe despre felul in care metodele de baza ale gandirii contribuie la insasi structura existentei noastre.

'Acest eseu lucid si elegant al lui Simon Blackburn ne ofera un ghid de orientare printre cele mai importante preocupari ale filosofiei. Este o prezentare deosebit de clara a principalelor argumente din cadrul fiecarei dezbateri. Blackburn este un filosof consacrat, ceea ce face din aceasta carticica introductiva o lucrare extrem de pretiosa.' Sunday Times

'Blackburn a reusit sa scrie acea carte pe care orice persoana inteligenta ar trebui sa o citeasca pentru a putea intelege si chiar aprecia subictele cheie ale filosofiei, de la liberul arbitru si moralitate pana la limitele cunoasterii noastre despre lume.
Walter Isaacson, Times Magazine

Cartea "Gandeste" a fost publicata in categoria Stiinte / Filologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 25.12.2017. A fost scrisa de Simon Blackburn si a fost publicata de editura All. Se poate cumpara cartea Gandeste prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Gandeste" este de 29.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Gandeste

Scrisori imaginare
Octavian Paler