Fugarul (vol.1 seria Razbunarea zeilor)

Fugarul (vol.1 seria Razbunarea zeilor)

35,99 Lei

Volumul 1 din seria Razbunarea zeilor

Recenzie Fugarul (vol.1 seria Razbunarea zeilor)

Egipt anul 318 î. Hr. Deşi muncea de puţin timp în Casa Talmacilor, talentatul tânar Kel, socotit peste măsură de înzestrat şi hărăzit unei frumoase cariere, fusese însărcinat să se ocupe de documentele mai dificile. Dar, într-o zi, săvârşeşte o greşeală teribilă, întârzie la slujbă, iar în momentul când ajunge, îi găseşte morţi pe colegii săi şi pe bătrânul învăţat. Îşi dă seama că asta s-a întâmplat din cauza papirusului cifrat pe care s-a chinuit să-l tălmăcească. Papirus ce conţinea numele celor care au pus la cale un complot împotriva regelui, dorind să-l ucidă.

Probabil că ucigaşii erau pe aproape şi stăteau la pândă. Drept urmare, Kel a luat papirusul şi a fugit. Oamenii trădaseră iarăşi. Domnind peste oraşul sfânt Karnak, preoteasa împlinea ritualurile regale, înălţa edificii şi cârmuia un grup de credincioşi pe care faraonul Amasis, deşi îndrăgea cultura greacă, îl respecta. Încă de la întemeierea dinastiei saite, Egiptul de Jos se deschidea spre lumea din afară şi accepta, pe zi ce trecea, decăderea idealurilor şi a obiceiurilor.

Cartea "Fugarul (vol.1 seria Razbunarea zeilor)" a fost publicata in categoria Beletristica / Roman istoric si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 17.03.2014. A fost scrisa de Christian Jacq si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Fugarul (vol.1 seria Razbunarea zeilor) prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Fugarul (vol.1 seria Razbunarea zeilor)" este de 35.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: iunie 2012
ISBN: 9786069318256
Pagini: 384