Fuga vanatorului

Fuga vanatorului

Editura Nemira
39,90 Lei

Colectia: Nautilus SF

Recenzie Fuga vanatorului

"Trei scriitori, treizeci de ani, o carte. Fuga vânătorului este rodul unui joc care a durat trei decenii. George R.R. Martin, Gardner Dozois si Daniel Abraham au inventat o poveste subtilă, pornind de la un personaj enigmatic, care sălăsluieste în întuneric. Fascinaţi de ce se ascunde înlăuntrul oricărei fiinţe umane, autorii au dat frâu liber închipuirii, invitând cititorii în lumi care funcţionează după alte reguli decât cele ale oamenilor.

„Roman al iniţierii în misterele lumilor posibile, carte a explorărilor si a descoperirilor.“ - The Guardian

Volum scris la sase mâini, Fuga vânătorului seamănă cu un puzzle. Efectul lui depinde de imaginaţia si de priceperea celui care asamblează piesele."

Cartea "Fuga vanatorului" a fost publicata in categoria SF / Alti autori si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de George R. R. Martin, Gardner Dozois, Daniel Abraham, si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Fuga vanatorului prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Fuga vanatorului" este de 39.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-606-579-361-3
Pagini: 432
Format: 10,7 x 17,8 cm

Pret Fuga vanatorului

PRAXIS
Walter Jon Williams
49.90 RON
Mantia inselaciunii
James Luceno
Cucerirea printesei Leia
Dave Wolverton
Intalnire in pleiade
Peter Moon
28.00 RON
Orasele caracatitelor
Dan Apostol
La rascruce (seria razboiul clonelor)
Matthew Stover

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Fuga vanatorului. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

George R. R. Martin

George R. R. Martin a publicat inca 15 carti prezente in libraria noastra, Razboinicii. Volumul 1, Dansul dragonilor, Festinul Ciorilor (2 Vol.), Festinul ciorilor (Hardcover), Inclestarea Regilor (2 vol), Inclestarea Regilor (Hardcover), Iuresul Sabiilor (3 Vol.), Iuresul sabiilor (Hardcover), Peregrinarile lui Tuf, Regii nisipurilor, Saga Cantec de Gheata si Foc : Hardcover, Urzeala tronurilor : Editia 2, Urzeala tronurilor (2 vol), Zburatorii noptii, Zburatorii noptii, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Gardner Dozois

Gardner Dozois a publicat inca 6 carti prezente in libraria noastra, Razboinicii. Volumul 1, The Year's Best Science Fiction. Volumul 3 : Antologiile Gardner Dozois, The Year's Best Science Fiction. Volumul 4 : Antologiile Gardner Dozois, The Year's Best Science Fiction. Volumul 5 : Antologiile Gardner Dozois, The Year's Best Science Fiction. Volumul 6 : Antologiile Gardner Dozois, The Year’s Best Science Fiction. Volumul 2 : Antologiile Gardner Dozois, dintre care prima este pe stoc si poate fi expediata imediat.

Daniel Abraham

Deocamdata in afara de "Fuga vanatorului", in libraria noastra nu mai avem nici o alta carte a autorului Daniel Abraham.

0213167053