Frumoasele agente. Femeile si spionajul. O istorie universala

30,00 Lei

Recenzie Frumoasele agente. Femeile si spionajul. O istorie universala

Dr. ALEXANDRU POPESCU, istoric, etnolog şi diplomat, este autorul a 20 de volume apărute în ţară şi peste hotare, în domeniile culturii populare, istoriei României şi universale, relaţiilor culturale, diplomatice şi istoriei universale a spionajului: Viena secretă;  Academia secretelor. Intelectualii şi spionajul;  Agenţii mărturisiţi. Diplomaţii şi spionajul; Dicţionar universal al spionilor.

Sinteză inedită şi stimulativă, volumul semnat de dr. Alexandru Popescu se constituie, fără îndoială, într-o lucrare utilă în egală măsură specialiştilor şi publicului larg, dezvăluind noi aspecte ale istoriei serviciilor de spionaj şi organizaţiilor teroriste şi, totodată, o latură a eu-lui feminin mai puţin cunoscută. - Conf. univ. dr. Silviu Miloiu, istoric

... o primă contribuţie în literatura româneascăreferitoare în exclusivitate la  activitatea femeilor în mediul informativ, pe „fronturile secrete”, şi una dintre puţinele istorii universale ale „spionajului feminin” din bibliografia internaţională, din toate timpurile (din Antichitate până în momentul de faţă) şi de pe toate meridianele. Dintre cele 232 de spioane/agente şi teroriste prezentate  în volum, dintre care unele mai puţin cunoscute cititorului de astăzi sau ignorate/ocultate în anumite contexte politice:

„Incomparabila Astrea”: Aphra Behn; ; „Frumoasa rebelă”:Belle Boyd; “Domnişoara doctor”: Elisabeth Schragmüller; O legendă mai puţin: Mata Hari; O agentă „de geniu”:Gertrude Bell; Nepoata lui Cehov – actriţă şi „regină neîncoronată a spionajului sovietic”; „Doamnele Kremlinului”: Kudrachova, Moura Budberg; Prostituata-“eroină”: Marthe Richard; „Duduia” şi serviciul său de informaţii: Elena Lupescu; „Cea mai importantă agentă secretă din cel de al Doilea Război Mondial”: Vera Atkins; ; “Prostituata” care “a schimbat cursul războiului”: Amy Elisabeth Thorpe; ; „Cea mai mare spioană a Americii:”Virginia Hall; „Regina spionajului roşu”: Elisabeth Bentley; Informaţii pe partituri : Josephine Baker; Şi “Privighetoarea” a spionat: Maria Tănase; ; A fost vinovată Ethel Rosenberg ?; „Cea mai longevivă spioană”: Melita Norwood; Ospioană „lipsită de scrupule şi rafinată”: Helge Berger; Iubita lui Fidel Castro: Marita Lorenz;Spioana care l-a capturat pe Eichmann: YehuditNessyahu; „Prima doamnă a spionajului”: Stella Rimington; Cea mai nocivă „cârtiţă”:   Ana Belen –Montes; „Cea mai periculoasă femeie din America”: Emma Goldman; „Terorista lirică”: Samina Malik; Soţia„Şacalului”: Magdalena Kopp.

Cartea "Frumoasele agente. Femeile si spionajul. O istorie universala" a fost publicata in categoria Istorie / Istorie universala si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Alexandru Popescu si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Frumoasele agente. Femeile si spionajul. O istorie universala prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Frumoasele agente. Femeile si spionajul. O istorie universala" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-537-053-1
Pagini: 300
Format: 17 x 24 cm