Frenezia

Frenezia

34,90 Lei

Recenzie Frenezia

O poveste paranormală pasionantă, densă, fermecătoare, cu o eroină aparte şi o punere în scenă suprarealistă, captivantă. – Kirkus Reviews

Când a împlinit treisprezece ani, lui Liv i s-a întâmplat ceva care i-a schimbat complet viaţa. Din acest moment, se simte pierdută…nu se mai regăseşte în nimic. Singurele clipe în care este cu adevărat ea însăşi sunt cele petrecute alături de prietenul ei, Corey, în pădurea din jurul oraşului în care cei doi locuiesc. Dar lucrurile continuă să se complice: în pădure, Liv este urmărită de o femeie misterioasă, un grup de băieţi ciudaţi o pândesc... şi tot aici află de blestemul ce pare că o va bântui pentru totdeauna.
Blestemul care, cu patru ani în urmă, i-a provocat FRENEZIA. Şi care i-o poate provoca din nou, cât de curând…

Francesca Lia Block - Câştigătoare a prestigiosului premiu „Margaret A. Edwards”, este autoarea a numeroase bestselleruri, printre care seria Dangerous Angels, colecţia de poveşti Blood Roses, volumul de poezii How to (Un)Cage a Girl, romanul The Waters & The Wild, nuvela ilustrată House of Dolls şi romanul gotic de dragoste, cu vampiri, Pretty Dead. Operele ei sunt publicate în toată lumea.

Cartea "Frenezia" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura fantasy si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Francesca Lia Block si a fost publicata de editura Corint Junior. Se poate cumpara cartea Frenezia prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Frenezia" este de 34.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-128-372-2
Pagini: 224

Pret Frenezia