Fratii Jderi

Fratii Jderi

Editura Regis
13,50 Lei

An aparitie: 2005 Numar de pagini: 574 pagini ISBN: 973-8373-44-1

Recenzie Fratii Jderi

Cartea "Fratii Jderi " a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Bibliografie scolara si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Mihail Sadoveanu si a fost publicata de editura Regis. Se poate cumpara cartea Fratii Jderi prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Fratii Jderi " este de 13.5 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Fratii Jderi

Manoil
Dimitrie Bolintineanu
17.44 RON
Steaua Sudului
Jules Vernes
Morcoveata - Jules Renard
Jules Renard
7.99 RON
Alexandria si scolile ei
Charles Kingsley
7.52 RON
Coliba unchiului Tom
Harriet Beecher-Stowe
Calatoriile lui Gulliver
Swift Jonathan
7.99 RON
Proza si teatru - Vasile Alecsandri
Vasile Alecsandri

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Fratii Jderi . Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Mihail Sadoveanu

Mihail Sadoveanu a publicat inca 25 carti prezente in libraria noastra, Fratii Jderi. Volumul I (BPT), Fratii Jderi. Volumul II (BPT), Fratii Jderi. Volumul III (BPT), Zodia Cancerului sau vremea Ducai-Voda (BPT), Alexandria. Esopia, Baltagul, Baltagul : Creanga de aur, Domnu` Trandafir : In padurea Petrisorului si alte povestiri, Dumbrava Minunata : Zana Lacului si alte povestiri, Dumbrava minunata, Fratii Jderi : Volumele I si II, Hanu Ancutei. Tara de dincolo de negura, Hanul Ancutei, Neamul Şoimăreştilor, Neamul Soimarestilor, Neamul Soimarestilor, Nicoara Potcoava, Nunta Domnitei Ruxanda, Ochi de urs si alte povestiri, Pagini de jurnal si documente inedite, Soimii, Tara de dincolo de negura, Viaţa lui Ştefan cel Mare, Viata lui Stefan cel Mare, Zodia Cancerului sau Vremea Ducai-Voda, dintre care primele 4 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053