Ford County

Ford County

39,99 Lei
021 316 70 53

ISBN: 9786068251042; Nr. Pagini: 384; Aparitie: 1.10.2010

Recenzie Ford County

În prima sa colecţie de povestiri, John Grisham ne duce înapoi în Ford County, Mississippi, decorul unde s-a petrecut acţiunea primului său roman, ... "Şi vreme e ca să ucizi". Adunând laolaltă un grup de personaje memorabile, Grisham reuşeşte să prezinte un ţinut viu şi plin de culoare, care însă ascunde drame şi mistere greu de imaginat. Mack Stafford, un avocat specializat în divorţuri, beţiv şi sărac, primeşte o ofertă total neaşteptată de a rezolva nişte cazuri vechi pentru mai mulţi bani decât a văzut vreodată. Mack devine brusc plictisit de legi, de soţia lui şi de viaţa pe care o duce, aşa că îşi pregăteşte marea evadare. Tăcutul şi plicticosul Sidney, angajat la o firmă de asigurări, îşi perfecţionează talentul la blackjack cu speranţa de a distruge cel mai mare cazino din Clanton deţinut de Bobby Carl Leach care, printre alte crime, se face vinovat de faptul că i-a furat soţia lui Sidney. Clanton este zguduit de vestea că fiul homosexual al unei familii de vază s-a întors în sfârşit acasă ca să moară... de SIDA. Oraşul este cuprins de frică şi zvonurile se dezlănţuie. Dar în Lowtown, cartierul negrilor din Clanton, tânărul bolnav îşi găseşte un suflet - pereche pentru ultimele zile de viaţă. Deseori amuzante, de multe ori mişcătoare şi întotdeauna captivante, povestirile demonstrează de ce John Grisham este considerat unul dintre cei mai populari naratori ai Americii.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Ford County", publicata in 3 categorii, Beletristica / Literatura americana, Beletristica / Romane politiste, Beletristica / Thriller & Mistery, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 23.12.2017. A fost scrisa de John Grisham si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Ford County prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Ford County" este de 39.99 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Ford County

Soareci si oameni
John Steinbeck