Folie a trois

Folie a trois

Editura Trei
39,00 Lei

Colectia: In afara colectiilor

Recenzie Folie a trois

FOLIE À TROIS — un roman despre iubire şi neputinţă. Personajele principale, un bărbat şi două femei, improvizează trăiri menite să le salveze de la zădărnicia anostă. Viaţa lor se consumă într-un proiect multiplu, orgolios, impur, incapabilă de-a administra şi asuma izbânzile. Desfătarea, sexul, disperarea, necazul sunt experienţe şi stări într-un caleidoscop cu finalitate traumatică. Orbitând cele două femei, bărbatul scapă jocul de sub control, mereu atent la calculul infinitezimal al opţiunilor derizorii. Vinovăţia şi graţia, dragostea şi pedeapsa îşi pierd conturul, aglutinându-se într-o povară mai grea decât pot duce umerii şovăielnici.

Vlad, Mirela şi Amalia — un triunghi erotic (con)damnat la un joc tensionat prin exces de voinţă, amăgire şi seducţie. Ivona? Pumnalul din scena reglării de conturi.

Florin Ardelean s-a născut la 2 noiembrie 1958 în localitatea Husasău de Criş (Bihor). Este lector doctor la Universitatea din Oradea, Facultatea de Stiinţe Politice şi Stiinţele Comunicării, susţinând cursurile Teoria mass-media, Jurnalism Radio-TV şi Istoria Presei Româneşti. Din 1990 până în 2001, redactor al Revistei Familia. A condus publicaţii din Oradea, precum şi studioul de televiziune locală (1990-2008). Cărţi publicate: istoria presei şi foiletonistică – Dogmă şi opinie, Editura Universităţii din Oradea (2007); Jurnalism şi tranziţie, Editura Universităţii din Oradea (2007); Insectar I şi II, Editura Arca, Oradea (2008); literatură – Schiţe erotice, Biblioteca Revistei Familia, Oradea (2007) şi Povestiri de duminică, Editura Arca, Oradea (2010).

Cartea "Folie a trois" a fost publicata in categoria Beletristica / Literatura romana si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Florin Ardelean si a fost publicata de editura Trei. Se poate cumpara cartea Folie a trois prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Folie a trois" este de 39 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-973-707-669-4
Pagini: 496
Subiecte: florin ardelean , folie a trois