Flori de apartament, terase si balcoane

Flori de apartament, terase si balcoane

10,00 Lei

Recenzie Flori de apartament, terase si balcoane

In epoca tehnologizarii, omul inca se straduieste sa-si creeze un confort intim, sa-si puna amprenta personalitatii pe ceea ce-l inconjoara. Este recunoscut faptul ca preocuparile legate de cresterea unor plante decorative ne fac sa simtim satisfactia reintoarcerii acasa, dupa o zi de munca.

Fie ca exista sau nu o stiinta sau un talent in a se amenaja un interior cu decoruri vegetale naturale, fiecare incearca sa-si aduca mai aproape pe un timp cat mai îndelungat, plantele favorite pe care le ingrijeste cu placere. Degrevarea de la grijile stresante de zi cu zi se produce instantaneu la schimbul reciproc de energie pozitiva, iar mesajele tacite actioneaza fara nici un dubiu in consecinta si asupra noastra, dar si asupra plantelor.

Foarte multe dintre ele au capacitatea de a percepe, de a simti energia tradusa prin sentimente umane si sunt in masura de a genera acelasi lucru, dar sub alta forma si cu mult amplificata. Nu toti avem insa fericirea de a poseda o gradina intr-o curte. Foarte multi traim la bloc, dar si asa, putem sa ne cream o mica oaza de fericire, prin amenajarea unor terase sau balcoane si transformarea lor in mici sere. Este tocmai ceea ce incearca sa ne invete volumul. Autorul, un apreciat horticultor, isi bazeaza informatia pe munca sa de peste 25 de ani. De aceea, cunoaste, ca nimeni altul, secretul diferitelor plante de apartament, pretentiile fiecarei specii si, mai ales, adaptabilitatea la conditiile pe care putem noi sa le oferim.

Cartea "Flori de apartament, terase si balcoane" a fost publicata in categoria Agricultura / Floricultura si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Adrian Margarit si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Flori de apartament, terase si balcoane prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Flori de apartament, terase si balcoane" este de 10 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 973-7925-53-X
Pagini: 120
Format: 14,5 x 20,5 cm