Floarea de loldilal

Floarea de loldilal

Editura Nemira
19,90 Lei

Colectia: Nautilus SF

Recenzie Floarea de loldilal

„Nesocotind ritualurile şi stârnind rumoare în rândul asistenţei scandalizate, îmi oferă o floare de loldilal. O iau mulţumindu-i din ochi şi, fără să-mi pese că aş putea fi muşcat, îmi afund nările în ea, îi sorb cu nesaţ parfumul, singurul care poate învinge putoarea de latrină înconjurată de hoituri ce mi se pare că – sau chiar a luat în stăpânire iubitul meu Oraş.“ - Floarea de loldilal

„N-ai minte, bombăne, cu năduf. De ce m-ai atins, omule?! M-ai silit să mă întorc pe făgase primejdioase! Nimeni nu bântuie în grabă si cu gândurile împărţite prin plasa Timpului, unde lesne te rătăcesti! Puteai strica totul! Iţa vremii se înnoadă mai repede decât clipesti. Iar nodul înseamnă, oho!, atâtea căi! Mă pu­team pierde în lumi lăturalnice, puteam rămâne prinsă în cele trecute, ba, chiar mai rău, în cele care, poate, nu vor fi! Oricum, în trupul ăsta n-as mai fi revenit! Niciodată!“ - Rayadatys

Cartea "Floarea de loldilal" a fost publicata in categoria SF / Alti autori si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Ana-Veronica Mircea si a fost publicata de editura Nemira. Se poate cumpara cartea Floarea de loldilal prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Floarea de loldilal" este de 19.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Aparitie: mai 2012
ISBN: 978-606-579-363-7
Pagini: 368