Fizio-kinetoterapia si recuperarea medicala in afectiunile aparatului locomotor

Editura Medicala
30,52 Lei

Numar figuri: 15

Recenzie Fizio-kinetoterapia si recuperarea medicala in afectiunile aparatului locomotor

Autorul si-a propus sa ofere un minim de date referitoare la medicina fizica, absolut necesare tuturor cadrelor medico-sanitare implicate în tratamentul si recuperarea afectiunilor aparatului locomotor.

Aceasta lucrare încearca sa stabileasca, pe lânga metodologia clasica de tratament fizical-kinetic, rolul recuperatorului în diverse faze de evolutie a bolii, indiferent de etiologia ei, precum si limitele acestui gen de terapie, perceperea momentului în care mijloacele folosite nu mai au nici o eficienta si trebuie sa se recurga la ortopedia chirurgicala reparatorie.

Din lecturarea acestei carti, specialistii implicati în mod direct în tratamentul afectiunilor aparatului locomotor pot retine o serie de elemente utile, prin a caror aplicare în practica sa reduca în mod semnificativ suferinta bolnavilor.

Cuprins: Examenul clinic si investigatiile paraclinice necesare stabilirii diagnosticului si a conduitei terapeutico-recuperatorii. Mijloacele terapeutice specifice medicinii fizice si recuperarii medicale. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în sindroamele algo-functionale ale pumnului si mâinii. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala a sindroamelor algo-functionale ale cotului. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala a sindroamelor algo-functionale ale umarului. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în sindromul algo-functional cervical inferior. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în sindromul algo-functional al coloanei vertebrale dorsale. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în sindromul algo-functional lombo-sacrat. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala a sindroamelor algo-functionale ale soldului. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala a sindromului algo-functional al genunchiului. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala a sindroamelor algo-functionale ale piciorului. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala a leziunilor nervilor periferici. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în hemipareza spastica. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în sindromul paraplegic. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în scleroza multipla. Tratamentul fizical-kinetic si recuperarea medicala în boala Parkinson.

Adresabilitate: Medici ortopezi, de alte specialitati, kinetoterapeuti, asistenti medicali de fizioterapie.

Cartea "Fizio-kinetoterapia si recuperarea medicala in afectiunile aparatului locomotor" a fost publicata in categoria Medicina / Alte specialitati medicale si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Jaroslav Kiss si a fost publicata de editura Medicala. Se poate cumpara cartea Fizio-kinetoterapia si recuperarea medicala in afectiunile aparatului locomotor prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Fizio-kinetoterapia si recuperarea medicala in afectiunile aparatului locomotor" este de 30.52 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pagini: 288
Format: 16/70 x 100

Pret Fizio-kinetoterapia si recuperarea medicala in afectiunile aparatului locomotor