FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a

Editura Paralela45
9,00 Lei

Formatul: 14.7X20.7;ISBN: 978-973-47-0502-3;Nr. pagini: 120;Anul aparitiei: 2009

Recenzie FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a

Culegerea de fata s-a nascut din dorinta de a familiariza elevii de clasa a IV-a cu tipul de evaluare din gimnaziu. Astfel, dupa un test predictiv, util in evaluarea initiala, urmeazã 7 unitati didactice care includ tot atatea teste sumative si care sunt elaborate dupa o schema unitara si constanta: sunt precizate obiectivele de referinta, continuturile, itemii (obiectivi, semiobiectivi si subiectivi) si este propus testul sumativ corespunzator. Pentru fiecare test sumativ se stabilesc obiectivele de evaluare, se propun itemii si se indica descriptorii de performanta pe baza carora se atribuie calificativele suficient, bine si foarte bine. Exercitiile de intelegere a textelor-suport, precum si compunerile diverse, cu subiecte inedite, dezvolta competentele de limba romana.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea " FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Auxiliare cls. a IV-a, Suport scolar / Lb. Romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de M. Cianga, C. Precupanu, Eliza-Mara Trofin, si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul " FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a" este de 9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret FISA DE LUCRU PENTRU LIMBA ROMANA. Clasa a IV-a

Caiet de limba si literatura romana. Clasa a IV - a
Ioan Sas, Maria-Lia Sas, Rodica Halmu, Adela Lazar