Editura Minerva
12.00 8.00 Lei

Alternative

Produsul nu mai exista pe piata. Putem sa va oferim alte variante ale aceleiasi carti:

ISBN: 978-973-21-0826-0 Format: 110x160, 176 pagini

Recenzie Fetita cu chibrituri

Copiii il adora pe Andersen si povestile sale si cand se asteapta mai putin iata-l deodata ca apare in fata lor. Le spune o poveste si gata, dispare! Pentru ei i-a vizitat basmul insusi si intamplarea aceasta va ramane vesnic vie in amintirea lor.

Cartea "Fetita cu chibrituri" a fost publicata in categoria Carti pentru copii / Povesti si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Hans Christian Andersen si a fost publicata de editura Minerva. Se poate cumpara cartea Fetita cu chibrituri prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Fetita cu chibrituri" este de 8 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Fetita cu chibrituri

Povestea vietii mele
14.00 8.00 RON
Mica Sirena (editie de lux). Contine CD
Povestea vorbii
Anton Pann
19.99 12.50 RON
Motanul incaltat
Charles Perrault
1.49 RON

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Fetita cu chibrituri. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Hans Christian Andersen a publicat inca 65 carti prezente in libraria noastra, Basme, Basme de Noapte Buna, Basme si povesti, Cartea mea de povesti, Cele mai frumoase povesti : de Andersen, Cele mai frumoase povesti - DVD nr. 3 - Degetica, Cele mai indragite basme, Comoara cu povesti - Andersen : Caseta cu cinci carti, Craiasa - Zapezii, Craiasa Zapezii , Craiasa zapezii si alte povesti, Degetica, Degetica, Hainele cele noi ale Imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Hainele cele noi ale imparatului, Lebedele (editie de lux), Mica Sirena, Mica Sirena (editie de lux). Contine CD, Povestea vietii mele, POVESTI , Povesti de noapte buna, Povestile copilariei : Hans Cristian Andersen , Charles Perrault , Fratii Grimm, Povestile lui Andersen, Povestiri editia a II - a, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata : Editie cartonata, Ratusca cea urata, Ratusca cea urata - citim si coloram, Soldatelul de plumb, Soldatul de plumb, Talismanul, Universul basmelor lui Andersen, Alba ca zapada - repovestita dupa fratii Grimm (carte de colorat + poveste), Basme, Basme (opera completa), Basme de Hans Christian Andersen, Basme fermecate (audiobook), CARTE DE POVESTI - VOL. II, CARTE DE POVESTI - VOL. IV, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti, Cele mai frumoase povesti - DVD nr.2 - Soldatelul de plumb, Craiasa Zapezii + CD, Craiasa Zapezilor, Craiasa zapezilor , Craiasa zapezilor , Degetica , DEGETICA, Degetica - vol. 9 colectia Cele mai frumoase povesti : contine CD audio, Fata din soc, Fetita cu chibrituri, Hainele imparatului, Lebedele, Mica Sirena, Mica Sirena , Pove┼čti, Povestea Lunii , Povesti, Povesti, Povestiri, Privighetoarea, Ratusca cea urata, Soldatelul de plumb, dintre care primele 34 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053