Fereste-ma, Doamne, de prieteni : Razboiul clandestin al blocului sovietic cu Romania

65.99 52.79 Lei

Recenzie Fereste-ma, Doamne, de prieteni : Razboiul clandestin al blocului sovietic cu Romania

Sa citesti Fereste-ma, Doamne, de prieteni este ca si cum ai participa la o excavatie arheologica importanta. Larry Watts demonstreaza cat de bine stapaneste problemele de securitate din timpul Razboiului Rece si, mai ales, pe cele ale strategiei sovietice/rusesti fata de Romania. Este fascinanta analiza pe care o face dansului in trei dintre Moscova, Bucurestisi Belgrad in chestiuni de independenta, "prietenie frateasca" si prestigiu pe scena internationala. - David B. Kanin, Universitatea Johns Hopkins, fost senior analist CIA

Deşi România era bine-cunoscută pentru politica sa neconformistă din cadrul Blocului Sovietic, doar câţiva observatori din afară şi-au dat seama de gradul de animozitate pe care aceasta îl stârnea în cadrul URSS şi al altor aliaţi din cadrul Pactului de la Varşovia sau de cauzele punctuale ale acestei animozităţi. În anii 1980, mulţi analişti occidentali începuseră să pună la îndoială faptul că aparentele conflicte cu Moscova şi loialiştii sovietici erau reale.

"Fereşte-mă, Doamne, de prieteni" examinează interesele strategice aflate în spatele relaţiilor antagoniste ale României cu "aliaţii" din Răsărit, motivaţiile incredibilei sfidări a ţării noastre la adresa Moscovei, metodele de "eliberare" militară şi de securitate din jugul sovietic, scopurile opoziţiei faţă de politicile de la Kremlin şi, mai ales, reacţia sovieticilor şi a loialiştilor din rândul membrilor Pactului de la Varşovia în cele mai înalte consilii ale acestora, aşa cum au fost acestea consemnate de lideri ai Partidului Comunist, de comandanţi militari şi de organe ale securităţii statului.

Cartea "Fereste-ma, Doamne, de prieteni" a fost publicata in categoria Istorie / Istoria romanilor si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 18.03.2014. A fost scrisa de Larry L. Watts si a fost publicata de editura RAO. Se poate cumpara cartea Fereste-ma, Doamne, de prieteni prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Fereste-ma, Doamne, de prieteni" este de 52.792 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-609-192-3
Pagini: 794
Format: 16 x 24 cm