Fenomenul Google

Fenomenul Google

Editura Orizonturi
33,90 Lei

Recenzie Fenomenul Google

Google este cel mai important motor de cautare actual. Intrand in joc mult dupa Yahoo, AltaVista, Excite, Lycos si alte companii pioniere, Google a venit cu o abordare radical diferita, a redefinit ideea de marketing pe Internet, a supravietuit perioadei de recesiune a companiilor virtuale si a pornit cea mai ampla si mai disputata oferta catre public din istoria firmelor de inalta tehnologie.

Lucrarea «Fenomenul Google» reprezinta mai mult decat povestea, vazuta din interior, a triumfului obtinut de Google. Este o ilustrare a trecutului, prezentului si viitorului tehnolo-giei de cautare si a impactului extraordinar pe care aceasta incepe sa-l aiba asupra culturii, marketingului, presei, intalnirilor amoroase, pietei muncii, asupra legislatiei internatio-nale, libertatilor civile si aproape asupra tuturor sferelor de interes actual.

Google a devenit poarta de acces catre o in-formare rapida. Sute de milioane de oameni o folosesc pen-tru a-si satisface dorintele, nevoile, temerile, obsesiile, dand nastere la ceea ce autorul numeste baza de date a intentiilor. La acestea se adauga alte baze de date ale miilor de afaceri online, toate la un loc constituind o mina de aur pe care organizatii puternice (inclusiv guverne), ar dori sa si-o insuseasca.

Pentru oricine doreste sa inteleaga cum s-a impus Google de fapt si insemnatatea unei lumi in care fiecare clic poate fi stocat in memorie pentru totdeauna, cartea de fata reprezinta o lectura extrem de agreabila si, totodata, instructiva.

Cartea "Fenomenul Google" a fost publicata in categoria Calculatoare si internet / Internet si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 21.03.2014. A fost scrisa de John Battelle si a fost publicata de editura Orizonturi. Se poate cumpara cartea Fenomenul Google prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Fenomenul Google" este de 33.9 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Fenomenul Google

Enciclopedia Internet
Nathan J. Muller