Expresii ECG explicate

Expresii ECG explicate

Editura Amaltea
45,00 Lei

Colectia: Lucrari fundamentale

Recenzie Expresii ECG explicate

Scopul prezentarilor si al analizelor de cazuri ECG din acest volum stiintific, unele sub forma de dovezi in sprijinul conceptului de electrocardiografie activa, nu este sa inlocuiasca vreun manual de specialitate, ci sa atraga atentia asupra unor aspecte care sunt mai putin sau chiar deloc dezvoltate in tratatele si manualele curente, dar care au importanta pentru medicul practician, fie pentru diagnostic, fie pentru alegerea celei mai potrivite atitudini terapeutice.

Desigur ca multe din traseele prezentate se intalnesc rar in practica si nu sunt usor de inteles la prima vedere, dar explicatiile insotitoare sper sa fie suficient de clare pentru a fi acceptate. O mica parte dintre cele prezentate ar putea fi considerate oarecum „socante“ prin gesturile medicale provocatoare in fata unor tulburari de con­ducere. Ele nu sunt insa contraindicate si pot contribui in mod esential la o intelegere superioara a anomaliilor electrice observate.

Un alt scop declarat este si acela de a stimula gandirea medicilor in fata unor trasee ECG care necesita o interpretare fara repros. Din aceste motive, imaginile si textele din aceasta lucrare se adreseaza medicilor din mai multe specialitati, rezidentilor si poate si studentilor in medicina care vor sa-si aprofundeze cunostintele de electrocardiografie clinica.

Aproape toate inregistrarile ECG din acest volum provin din Centrul de Cardiologie Craiova.

Cartea "Expresii ECG explicate" a fost publicata in categoria Medicina / Cardiologie si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Dan Dominic Ionescu si a fost publicata de editura Amaltea. Se poate cumpara cartea Expresii ECG explicate prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Expresii ECG explicate" este de 45 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 9789731621012
Pagini: 180

Pret Expresii ECG explicate