EXERCITII SI TESTE DE GRAMATICA ENGLEZA. TIMPURILE VERBALE

Editura Paralela45
25,00 Lei

Editia: a XII-a;Formatul: 14x20;ISBN: 978-973-47-0336-4;Nr. volume: 1;Nr. pagini: 384;Anul aparitiei: 2008

Recenzie EXERCITII SI TESTE DE GRAMATICA ENGLEZA. TIMPURILE VERBALE

Exercitii si teste de gramatica engleza trateaza pe larg timpurile verbale din limba engleza: present si present perfect, timpurile trecute, modalitatile de exprimare a viitorului, vorbirea indirecta. Fiecare capitol contine exercitii de formare a timpurilor verbale si de utilizare a acestora in diverse contexte, exercitii recapitulative si teste. Partea de final a volumului este dedicata formarii deprinderii de a traduce din limba engleza, oferindu-se modele de rezolvare a unor exercitii. Textele ilustrative se refera la realitati din Statele Unite ale Americii, iar materialul de limba– engleza americana – este aplicabil in situatii reale de comunicare. Problemele de gramatica, cat si vocabularul sunt gradate ca dificultate, lucrarea fiind utila pe parcursul mai multor ani de studiu al limbii engleze.
Cartea " EXERCITII SI TESTE DE GRAMATICA ENGLEZA. TIMPURILE VERBALE " a fost publicata in categoria Suport scolar / Lb. Engleza si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Georgiana Galateanu-Farnoaga si a fost publicata de editura Paralela45. Se poate cumpara cartea EXERCITII SI TESTE DE GRAMATICA ENGLEZA. TIMPURILE VERBALE prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul " EXERCITII SI TESTE DE GRAMATICA ENGLEZA. TIMPURILE VERBALE " este de 25 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret EXERCITII SI TESTE DE GRAMATICA ENGLEZA. TIMPURILE VERBALE