Exercitii de limba romana pentru clasele II-IV

Editura Carminis
16,20 Lei

format 17 X 24 cm; monocromie; ilustratii; 368 p.

Recenzie Exercitii de limba romana pentru clasele II-IV

Lucrarea „Exercitii de limba romana pentru clasele II-IV“ este conceputa in conformitate cu obiectivele si continuturile din noua Programa de limba si literatura romana, aprobata de MECT prin Ordinul ministrului cu nr. 5198/01.11.2004.Cunostintele de limba romana sunt abordate considerand interactiunea dintre compartimentele limbii (lexic, fonetica, ortografie, gramatica), cu scopul de a forma la elevi competente de comunicare scrisa si orala.Sunt propuse in acest sens exercitii pentru antrenarea elevilor in comunicare, motivare, explicare, corectarea erorilor, jocuri de rol etc. Textele literare inserate au o tematica adecvata varstei, iar materialul este organizat astfel incat invatatorul sa-l poata utiliza creativ si selectiv, adaptandu-l la nivelul clasei. De asemenea, in cadrul capitolelor au fost incluse fisiere continand o selectie din noile norme ortografice (DOOM2), referitoare la capitolul respectiv.Capitolele se incheie prin cate o Recapitulare a problemelor esentiale si o Evaluare a cunostintelor folosind diferite metode. Pentru fiecare clasa exista seturi de Teste finale, avand ca scop evaluarea sumativa a cunostintelor intr-o formula unitara si sintetica.Astfel conceputa, lucrarea este un ghid util si antrenant adresat elevilor si cadrelor didactice.

Libraria noastra este onorata sa va prezinte cartea "Exercitii de limba romana pentru clasele II-IV", publicata in 2 categorii, Suport scolar / Clasele I-IV, Suport scolar / Lb. Romana, iar inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 14.03.2014. A fost scrisa de Carmen Iordachescu si a fost publicata de editura Carminis. Se poate cumpara cartea Exercitii de limba romana pentru clasele II-IV prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Exercitii de limba romana pentru clasele II-IV" este de 16.2 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Exercitii de limba romana pentru clasele II-IV

Sa deslusim tainele textelor literare - clasa a III-a
Cleopatra Mihailescu, Tudora Pitila