Evolutia geologica a culoarului Dambovicioara

30,00 Lei

Recenzie Evolutia geologica a culoarului Dambovicioara

O contribuţie originală, interesantă şi pozitivă a lucrării este aceea care priveşte interpretarea fotogeologică şi de teledetecţie a geologiei Culoarului Dâmbovicioara. Datele furnizate din fotografii aeriene şi din imagini satelitare, obţinute prin metode şi tehnici specifice, laborioase şi moderne, împreună cu observaţiile de teren şi interpretarea hărţilor existente permit autoarei să abordeze-capitolul patru-problemele structurii tectonice a Culoarului Dâmbovicioara. Sunt analizate cu competenţă şi profesionalism autoarea dovedind o bună cultură de specialitate în domeniu. - Prof. dr. ing. Mircea Ioan V. SĂNDULESCU, Membru titular al Academiei Române

Culoarul Dâmbovicioara constituie una dintre regiunile a căror constituţie geologică a atras nume însemnate ale geologiei româneşti ajungând, ca atare, bine cunoscută. Cunoaşterea geologică se realizează prin aporturi calitative a căror bază este dată atât de cunoştinţele acumulate de-a lungul deceniilor anterioare cât şi de abilitatea de a interpreta aceste date prin noi unghiuri de vedere asupra problematicii studiate. Lucrarea prezentă reprezintă un astfel de moment în care datele de cunoaştere acumulate anterior sunt revalorizate sintetic şi coroborate cu abordări noi într-o sinteză asupra evoluţiei geologice a Culoarului Dâmbovicioara. - Profesor univ. dr. Ioan Bucur (Universitatea „Babeş-Bolyai din Cluj-Napoca)

Partea cu totul originală şi interesantă a lucrării este aceea în care sunt aplicate metodele şi tehnicile de teledetecţie şi fotgrammetrie la scară areală cu scopul descifrării stratigrafiei şi elementelor structural tectonice. Este pentru prima dată când unui perimetru atât de studiat de diverşi autori pe baza metodelor clasice de studiu în geologie i se aplică un complex de metode noi, moderne, ce vin să confirme armonios datele geologice clasice. - Profesor dr. doc. Theodor Neagu (Universitatea Bucureşti), Membru titular al Academiei Române

Cartea "Evolutia geologica a culoarului Dambovicioara" a fost publicata in categoria Diverse / Diverse si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 15.03.2014. A fost scrisa de Madalina Frinculeasa - Chitescu si a fost publicata de editura Cetatea de Scaun. Se poate cumpara cartea Evolutia geologica a culoarului Dambovicioara prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Evolutia geologica a culoarului Dambovicioara" este de 30 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

ISBN: 978-606-537-032-6
Pagini: 222
Format: 17 x 24 cm