Evanghelia dupa Marcu

Evanghelia dupa Marcu

16,35 Lei

Anul aparitiei: 2006 Numar de pagini: 224

Recenzie Evanghelia dupa Marcu

Marcu a fost discipolul lui Petru, iar cuvintele sale sunt inspirate direct de unul din cei mai iniţiaţi ucenici ai lui Christos, cel care constituie piatra de temelie a Bisericii. Rudolf Steiner prezintă în acest ciclu de conferinţe aspectele care deosebesc Evanghelia după Marcu de celelalte Evanghelii.
Ştiinţa spiritului oferă baza de la care se poate porni pentru ca popoarele întregii lumi să ajungă la un acord în ceea ce priveşte destinul lor comun. De adevărul acesta te poţi convinge numai cunoscând mai îndeaproape cele spuse de antroposofie şi de Rudolf Steiner. Ciclul de faţă este edificator în acest sens

Cartea "Evanghelia dupa Marcu" a fost publicata in categoria Religie si teologie / Spiritualitate si inregistrarea noastra a fost actualizata ultima oara la data de 16.03.2014. A fost scrisa de Rudolf Steiner si a fost publicata de editura Univers Enciclopedic. Se poate cumpara cartea Evanghelia dupa Marcu prin comanda online (nu sunteti obligati sa va creati un cont) sau, daca va e mai confortabil, puteti sa ne contactati telefonic la numarul din header iar operatorii nostri ca vor prelua comanda. Pretul "Evanghelia dupa Marcu" este de 16.35 RON, include toate costurile, mai putin transportul.

Pret Evanghelia dupa Marcu

Vulturul si Condorul
Jonette Crowley
Darul iubirii
Gibran Kahlil
28.00 RON
Cartea celor cinci cercuri
Miyamoto Masashi
Nasterea si copilaria lui Iisus
Cristian Badilita

Incurajam utilizatorii inregistrati sa scrie recenzii de calitate pentru cartea Evanghelia dupa Marcu. Dupa ce acestea vor fi aprobate de echipa noasta editoriala, autorii recenziilor vor primi puncte de discount, cupoane valorice sau alte avantaje.

Rudolf Steiner

Rudolf Steiner a publicat inca 37 carti prezente in libraria noastra, Astronomia si stiintele naturii, Evanghelia dupa Ioan : Vol. 1-3, Evanghelia dupa Matei, Fiinte spirituale din natura, Karma si reincarnare, Metamorfoza cosmica si umana, Minuni cosmice, incercari ale sufletului si revelatii spirituale, Misiunea sufletelor popoarelor, Omul : Hieroglifa a Cosmosului, Spiritualitatea cosmica si fizicul uman, Teze antroposofice, Apocalipsa lui Ioan, Christian Rosenkreutz, Christos si Sufletul Uman, Cum il poate regasi Omenirea pe Christos?, Cum se dobandesc cunostinte despre lumile superioare, De la Isus la Christos, Despre lucrarea ingerilor, Devenirea umana Sufletul lumii si Spiritul lumii, Entitatile spirituale in Corpurile Ceresti si in Regnurile Naturale, Evanghelia a cincea, Evanghelia dupa Luca, Filosofia libertatii, Geneza. Din tainele creatiei, Ierarhiile spirituale si reflectarea lor in lumea fizica, Intrebari omenesti. Raspunsuri cosmice, Isis Maria Sophia, Misterii. Evolutie si cunoastere, Mituri si misterii egiptene, Noua spiritualitate si trairea lui Christos, Psihologie spirituala, Somnul si visele. Punti catre spirit, Stiinta oculta. Editia a II - a, Taina Sfintei Treimi, Teosofie, Trepte premergatoare Misteriului de pe Golgota, Treptele cunoasterii superioare, dintre care primele 11 sunt pe stoc si pot fi expediate imediat.

0213167053